Q&A Forum

Υγραεριοκίνηση Tsopelogianni - Forum

Λόγω τεχνικού προβλήματος, το forum θα παραμείνει ανενεργό για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Οι τεχνικοί μας σύμβουλοι βρίσκονται στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε,στα
τηλέφωνα που αναγράφονται εδώ

Paratirisa pws sto amaksi m enw katanalwnw aerio taytoxrona peftei ki o deiktis tis benzinis...mesa se 4 meres fanike na ekapse 10€ benzinis..me to pou ksanaevala 10€ st pratirio o deiktis ksanagyrise stin arxiki tou thesi,etsi katalava pws den tin eixe katanalwsei...einai logiko n mperdevetai o egkefalos kai na peftei o deiktis giati nomizei oti ta xiliometra pou kanei ta diasxizei m venzini..?ti mporw na kanw na min eimai mesa sto anxos min kseminei apo venzinh enw stin ousia na exei..isws na nai thema empeirias..

Διαβάστε την απάντηση

Αξιότιμη κυρία Νίκου,

Δυστυχώς η συγκεκριμένη δυσλειτουργία παρουσιάζεται  σε πολλά γαλλικά οχήματα  (με τον τρόπο ακριβώς που την περιγράψατε). Η λύση που υπάρχει είναι η τοποθέτηση ενός εξομοιωτή (emulator), ο οποίος επαναφέρει τον δείκτη της βενζίνης - στην θέση που πρέπει να είναι κανονικά - κάθε φορά που ανοίγετε και κλείνετε τον διακόπτη της μίζας.

Το κόστος εγκατάστασης για το συγκεκριμένο ανταλλακτικό ανέρχεται στα 85€ (συμπ/νου Φ.Π.Α.) . Σε περίπτωση που σας ενδιαφέρει καλό θα ήταν να προγραμματίσετε πρώτα το ραντεβού σας με την γραμματεία της εταιρείας.

Βρισκόμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.

jasas,eime o ilias, se afto to amaksi ena sistima lovato me C-OBD2 tha doylepsi kalitera apo ene aplo sistima lovata , giati vlepo oti to aplo to lovato moy paroysiazi astathia sto reladi ke to eko vali prin 3 evdomades ke niotho oti otan alazo taxitites to amaksi san na svinete (peftun arketa i strofes) rotao ean mboro na alokso mono ton engefalo efkaristo ke signomi ala den ksero na grafo kala elinika

Διαβάστε την απάντηση

Αξιότιμε κύριε Βinjaku,

Σας ευχαριστούμε για το αίτημα σας. Λυπούμαστε που δεν μπορούμε να σας απαντήσουμε καθώς μία τέτοια απάντηση μπορεί να σας τη δώσει μόνο ο εγκαταστάτης του συστήματος.
Η AutogasTsopelogiannis  δεν εμπορεύεται τα συστήματα LOVATO. Bάση των συστημάτων που εμείς εγκαθιστούμε αυτό που περιγράφετε δεν είναι εφικτό καθώς απαιτεί την αλλαγή στην καλωδίωση του συστήματος.

Βρισκόμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία και διευκρίνιση

ΔΕΔΟΜΕΝΟΥ ΟΤΙ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΟ (2015), Η ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΝΟΣ ΚΙΤ ΥΓΡΑΕΡΙΟΚΙΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΘΑ ΕΠΗΡΕΑΣΕΙ ΤΗΝ ΠΕΝΤΑΕΤΗ ΕΓΓΥΗΣΗ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ Η HYUNDAI?

Διαβάστε την απάντηση

Aγαπητέ κύριε Μήτση,

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας στην Αutogas Tsopelogiannis.

Για την ορθότερη απάντηση στην ερώτησή σας, παρακαλούμε όπως συμβουλευτείτε την αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου σας, καθώς ο κάθε κατασκευαστής ακολουθεί διαφορετική πολιτική εγγυήσεων.

Καλημέρα με ενδιαφέρει ενα σύστημα LPG για το αυτοκίνητο αλλά διστάζω λόγο τον προβληματων πού μπορεί να εμφανιστουν μετά τήν εγκατάσταση όπως φθορά καταλυτη η ο αισθητηρας λ η καί ακόμα φθορά βαλβιδων. Το αυτοκίνητο είναι ενα Peugeot 206 1400 cycle mod 99 8v με 40.000 χλμ λόγο ότι έλειπα στο εξωτερικό. Ιταλικό σύστημα με λυπανση μέσο βενζίνη και μπεκ τυπου injection βενζίνης . Έχω διαβάσει και σε διάφορα forums ότι το καλύτερο σύστημα να βάλεις άμα ο εγκαταστατης δεν το έχει απλά δεν θά δουλέψει τό σύστημα. Ευχαριστώ γιά τόν χρόνο σας.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Παπαϊωάννου

Σας ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας και την προτίμησή σας στην Autogas Tsopelogiannis, την οποία έχουν επιλέξει έως σήμερα περισσότεροι από 9.500 Έλληνες για την μετατροπή του αυτοκινήτου τους.

Διαβάζοντας τις πληροφορίες που μας στείλατε, θα ήθελα να σας διαβεβαιώσω ότι διαθέτουμε την κατάλληλη πρόταση για το αυτοκινητό σας  και δεσμευόματε τόσο για την ποιότητα των συστημάτων που εγκαθιστούμε, όσο και για την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε συνολικά .

Συνεργαζόμαστε δε, με τις κορυφαίες εταιρίες κατασκευής συστημάτων υγραεριοκίνησης παγκοσμίως, οι οποίες είναι αποδεδειγμένα αναγνωρισμένες ως οι πλέον αξιόπιστες στον κλάδο.

Μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία χρειαστείτε καθώς και για να συζητήσουμε εκτενώς για τις ανάγκες του δικού σας οχήματος.

Δεν γυρίζει στο υγραέριο.Δεν φταίει ο διακόπτης,τον άλλαξα.Μου είπαν οτι φταίει ο εγκέφαλος κάηκε

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Μπαλατσούκα,

Η περιγραφή σας είναι αρκετά περιορισμένη ώστε να εξάγουμε ασφαλές συμπέρασμα.

Παρ'όλα αυτά σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι:

1. Εάν στον  διακόπτη δεν εμφανίζονται ενδείξεις των led, θα πρέπει να ελέγξουμε  την καλωδίωση, τα ρεύματα τροφοδοσίας του διακόπτη , των στροφών του κινητήρα και τα σώματα της πλεξούδας.

2. Εάν στον διακόπτη εμφανίζονται οι ενδείξεις στα led, αλλά κατά την χρήση του αυτοκινήτου το σύστημα παραμένει σε αναμονή, θα πρέπει να εντοπίσουμε διαμέσου του διαγνωστικού προγράμματος την αιτία  που δεν επιτρέπει την μεταγωγή του συστήματος, π.χ. θερμοκρασία πνεύμονα, στροφές κινητήρα, λανθασμένο σήμα μπέκ βενζίνης, πίεση - θερμοκρασία αερίου καυσίμου, κα. Σε συνέχεια του εντοπισμού του προβλήματος, προχωρούμε στις ανάλογες διορθωτικές ενέργειες.

Εφόσον αποκλείσουμε όλα τα ανωτέρω, θα μπορούσαμε -με επιφύλαξη- να ισχυριστούμε ότι την ευθύνη φέρει ο εγκέφαλος.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για κάθε επιπρόσθετη πληροφορία.

Καλησπέρα σας εγώ δεν θέλω να κάνω κάποια ερώτηση. Εβαλα σύστημα lpg πριν 2 μήνες περίπου και είμαι πολύ ικανοποιημενος από το σύστημα που μου βάλετε και την αποδοση του αυτοκινήτου . Συγχαρητήρια για την υπέροχη δουλειά. Συνεχίστε έτσι.

Διαβάστε την απάντηση

Σας ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σας λόγια!

Γειά σας, ενδιαφέρομαι για εγκατάσταση συστήματος υγραεριοκίνησης αλλά έχω αρκετές αμφιβολίες λόγω της αυξημένης κατανάλωσης που παρουσιάζεται! Φίλος μου με σύστημα Icom σε qashqai 1.6 με γέμισμα 50ltr βγάζει περίπου 320χλμ αστικής διαδρομής κάτι που μου φαίνεται αρκετά χαμηλό !!

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Παπά,
 
Η κατανάλωση αερίου, θα πρέπει να υπολογίζεται πάντοτε σε σύγκριση με την κατανάλωση βενζίνης που υπήρχε πριν την εγκατάσταση του συστήματος.

Ακολούθως , η  αναμενόμενη κατανάλωση αερίου, για ένα ποιοτικό σύστημα υγραεριοκίνησης , δεν θα πρέπει να ξεπερνάει, κατά προσέγγιση το 10%  ÷ 12% της αντίστοιχης κατανάλωσης σε βενζίνη. Η παραπάνω αναλογία είναι αναμενόμενη δεδομένης της διαφορετικής πυκνότητας - ενέργειας των δυο καυσίμων , ανά λίτρο.
 
Με αυτή την προσαύξηση, η εφαρμογή ενός συστήματος επιφέρει μία οικονομία έως  50%.
 
Παράγοντες οι οποίοι μπορούν να επηρεάσουν την κατανάλωση, είναι η σωστή  τοποθέτηση και ρύθμιση του συστήματος, η σωστή λειτουργία των επιμέρους εξαρτημάτων του συστήματος αερίου ( μπεκιέρα, πνεύμονας, αισθητήρας MAP κ.α. ) καθώς  και η ποιότητα του αερίου. Σε τελική ανάλυση, φτωχό ή πλούσιο μίγμα αερίου, αυξάνουν σημαντικά την κατανάλωση.

Παραμένω στην διάθεσή σας

Καλησπέρα. Έχω τοποθετήσει σύστημα LOVATO από το Μάιο και μέχρι τον Οκτώβριο δεν είχα κάποιο θέμα. Ξαφνικά άρχισε να ανάβει το λαμπάκι του κινητήρα και το αυτοκίνητο να κάνει διακοπές πιο έντονες με αέριο αλλά και στη βενζίνη. Καταλήγουμε ότι είναι ο πολλαπλασιαστής, αφού άλλαξα και μπουζί (το ένα είχε πάρει υγρασία...). Το αυτοκίνητο στρώνει και όλα καλά μέχρι που πριν από δέκα μέρες και ενώ γέμισα από ένα πρατήριο υγραερίου (Βύρωνας) για 1η φορά ξανάναψε το λαμπάκι του κινητήρα χωρίς όμως κάτι ανησυχητικό. Πήγα αντιπροσωπεία (γιατί άρχισα να μην εμπιστευόμαι τον εγκαταστάτη) και μου είπαν αισθητήρα Λ και ότι θέλει ρύθμιση το υγραέριο. Πάω για ρύθμιση του υγραερίου και σβήνει το λαμπάκι. Αδειάζω υγραέριο και ξαναβάζω από εκεί που έβαζα στο παρελθόν. Πριν από δυο μέρες πάλι λαμπάκι κινητήρα. Μπορείτε να μου πείτε τι μπορεί να συμβαίνει; Ευχαριστώ

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Μπάλλα

Παρά την λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος εκ μέρους σας, είναι δύσκολο να αναφερθούμε με βεβαιότητα στις αιτίες. Βασικό ερώτημα αποτελεί το αν όταν ο κινητήρας λειτουργεί με βενζίνη, ανάβει η ένδειξη δυσλειτουργίας του λ.

1. Εάν ναι θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι ο λ θέλει αντικατάσταση,
2.Εάν όχι πιθανότατα δεν  χρειάζεται αντικατάσταση.

Στην δεύτερη περίπτωση, δεν υπάρχει η αναμενόμενη στοιχειομετρική αναλογία αερίου -αέρα, δηλαδη  πλούσιο ή πιο συχνά   φτωχό μίγμα. 

Πρωταρχική ενέργεια αποτελεί ο έλεγχος του συστήματος ώστε να διαπιστωθεί αν τα εξαρτήματά του ανταποκρίνονται σωστά  (μπεκιέρα - ξεχωριστά κάθε μπεκ, μειωτήρας, αισθητήρας MAP κα).

Παράλληλα θα πρέπει να ελεγχθεί ο προγραμματισμός του συστήματος, σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα , αλλά και κυρίως στα σημεία όπου εμφανίζεται η βλάβη . Ο σωστός έλεγχος θα πρέπει να γίνει κατά τη διάρκεια οδήγησης, με την βοήθεια διαγνωστικής συσκευής ,ώστε να μελετούμε ανά πάσα στιγμή τις τιμές του λ.

Επιπρόσθετα των ανωτέρω, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι  για την ασφαλή τοποθέτηση και την αποτελεσματικότητα ενός συστήματος, οι εργασίες θα πρέπει να πραγματοποιούνται απο εξειδικευμένο  συνεργείο, με άδεια λειτουργίας για εγκατάσταση αερίων καυσίμων.

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Καλησπερα σας εχω ενα suzuki vitara στο οποιο θα ηθελα να εγκαταστησω συστημα lpg αλλα παραλληλα ειμαι πολυ διστακτικος να το κανω λογω οτι ακουω πολλα προβληματα για τις εδρες και τις βαλβιδες οτι δηλ. αρχιζει η ψωριαση τους διοτι πολλοι εγκαταστατες δεν γνωριζουν να ρυθμισουν τον εγκεφαλο ωστε το μειγμα να ειναι πλουσιο στον θαλαμο καυσεως και συνηθως ειναι φτωχο με αποτελεσμα να επικρατουν υψηλες θερμοκρασιες και να συμβαινει το παραπανω προβλημα που αναφερω! (Υπαρχει εγγυηση για το καπακι και τις βαλβιδες γραπτη απο εσας? ) επισεις η λαδιερα που τοποθετειται καταστρεφει τον καταλυτη και ειναι ενα περιττο και κοστοβορο εξαρτημα ? Γιατι θεωρητικα ουτε και η αμολυβδη μπορει να λιπανει τις βαλβιδες! ευχαριστω και αναμενω τις απαντησεις σας!

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Γαβριηλίδη,
 
Οποιοδήποτε σύστημα υγραεριοκίνησης  δεν έχει τοποθετηθεί και ρυθμιστεί  από εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μάλιστα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, ενδέχεται να δημιουργήσει ανεπανόρθωτες βλάβες στον κινητήρα , όπως αυτές που ήδη αναφέρατε.
 
Στην δική σας περίπτωση, θα προτείναμε την τοποθέτηση συστήματος με σύνδεση OBD, μέσω της οποίας ελέγχεται και ρυθμίζεται πλήρως η επιθυμητή ποσότητα αερίου, εκτελώντας σε πραγματικούς χρόνους  τις εντολές του αισθητήρα λ. Για τη μεγαλύτερη προστασία του κινητήρα, τα συστήματα που χρησιμοποιούμε ενεργοποιούν  περιοδικό ψεκασμό βενζίνης. Επιπλέον, τοποθετούμε λαδιέρα ή εναλλακτικό λιπαντικό βαλβίδων το οποίο προστίθεται και στις δύο δεξαμενές, LPG και βενζίνης, κάθε 15000 χλμ.
 
Βάσει της εμπειρίας μας αναφορικά με τη χρήση της λαδιέρας, δεν έχει παρατηρηθεί κανένα πρόβλημα ως προς τους καταλύτες.
 
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία μας σας προσφέρει για 15 χρόνια, απο την ημερομηνία έκδοσης 1ης αδείας,γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας του κινητήρα. Για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας μας  " http://www.tsopelogiannisautogas.gr".
 
Παραμένουμε στην διάθεσή σας για κάθε επιπρόσθετη πληροφορία 
Μετά τιμής

Εδώ και λίγο καιρό ακουω έναν μεταλικο ήχο Οταν δουλεύει στο υγραεριο.. το έχω δυο χρονια περίπου και φοράει το zanardi

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Στουραΐτη,

Η περιγραφή που μας δίνετε σχετικά με τον ήχο, δεν είναι αρκετή για να εντοπίσουμε τα αίτια του προβλήματος.

Ανεξάρτητα  το παραπάνω, ένα σύστημα υγραεριοκίνησης δημιουργεί υπο κανονικές συνθήκες τους  κάτωθι ήχους:

  • Έναν σύντομο μεταλλικό ήχο στο πίσω μέρος του οχήματος όπου βρίσκεται η δεξαμενή και ταυτόχρονα έναν παρόμοιο ήχο στο εμπρόσθιο μέρος, κατά την ενεργοποίηση  του συστήματος υγραεριοκίνησης και μόνο. Πρόκειται για την ενεργοποίηση των δύο ηλκεκτροβαλβίδων , η μία απο τις οποίες βρίσκεται πάνω στην δεξαμενή και η άλλη είναι ενσωματωμένη εμπρός στον πνεύμονα.
  • Ένα συνεχή ήπιο  μεταλλικό κροτάλισμα , μόνο όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε αέριο.  Πρόκειται για χαρακτηριστικό ήχο, της  λειτουργίας της μπεκιέρας αερίου. Η ένταση είναι μεγαλύτερη σε περίπτωση που η μπεκιέρα βρίσκεται σε επαφή, ή είναι στερεωμένη σε πλαστικά καλύμματα του κινητήρα, χωρίς ελαστικές βάσεις. Επίσης γίνεται περισσότερο αντιληπτός σε λειτουργία ρελαντί. Σε υψηλότερες στροφές ο ήχος καλύπτεται απο τον θόρυβο του κινητήρα.   
  • Επιπρόσθετα ενδέχεται να ακούγεται ένας ήχος μικράς διαρκείας, στο εμπρόσθιο μέρος του οχήματος,μόνο όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε αέριο και σε συγκεκριμένη ζώνη λειτουργίας του κινητήρα . Πρόκειται για συντονισμό της μεμβράνης του πνεύμονα. Ο συγκεκριμένος ήχος είναι εντονότερος σε περίπτωση που ο πνέυμονας είναι στερεωμένος χωρίς ελαστικές βάσεις και μάλιστα στο εμπρόσθιο μέρος της καμπίνας, πλησίον των επιβατών.

Οποιοσδήποτε άλλος ήχος πέραν των προαναφερόμενων -κατά την λειτουργία του κινητήρα με αέριο- δεν είναι αποδεκτός. Σε κάθε περίπτωση, σας συνιστούμε να επισκεφτείτε, κάποιο νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελέγξετε το αυτοκίνητό σας.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Καλησπέρα, Έχω εγκαταστήσει στο αμάξι(μοντέλο 07) σύστημα υγρερίου Zanaldi εδω και περίπου 40.000χλμ. Πριν απο μια εβδομάδα ταξίδευα με υγραέριο απο Αθήνα για Πελοπόνησο και στην εθνική Καλαμάτας - Πύργου άρχισε να τρεμοπαίζει το γκάζι. Μετά απο περίπου 1χλμ το έκανε άλλη μια φορά και το αμάξι με άφησε, βγάζοντας την ένδειξη ''check engine"..(Σημειωτέον ότι καθόλη την διαδρομή δεν λειτουργούσαν καθόλου οι ενδείξεις της στάθμης του νερού και του λαδιού) Το γύρισα σε βενζίνη και με πήγε στον προορισμό μου καθώς και πίσω στην Αθήνα χωρίς κανένα πρόβλημα. Η ερώτησή μου είναι εαν υπάρχει ιστορικό ασυμβατότητας της συγκεκριμένης τεχνολογίας με το μοντέλο του αυτοκινήτου μου και επίσης, εαν χρειάζεται να εγκαταστήσω κάποιας άλλης τεχνολογίας beck για να αποφύγω το περισσότερο δυνατόν τέτοιου είδους προβλήματα στο μέλλον? Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για τον χρόνο σας.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Μακρή,
 
Mε βάση αυτά που αναφέρετε δεν νομίζω ότι τίθεται θέμα συμβατότητας του συστήματος, εφόσον για 40.000 χλμ κινηθήκατε χωρίς προβλήματα. Δεδομένου ότι δεν γνωρίζουμε με λεπτομέρειες την εν λόγω βλάβη, πιθανολογούμε ότι το πρόβλημα μάλλον αφορά σε κακή καύση (πιθανά αίτια: φτωχό μίγμα, δυσλειτουργία στο σύστημα ανάφλεξης, ελαττωματική μπεκιέρα, μειωμένη πίεση πνεύμονα, κακή ρύθμιση κ.α.)

Μία καλής ποιότητας μπεκιέρα σίγουρα βελτιώνει την κατάσταση, αλλά αυτό δεν είναι αρκετό. Υπάρχουν παράλληλα πολλοί άλλοι παράγοντες οι οποίοι επηρεάζουν αθροιστικά το τελικό αποτέλεσμα.

Προτού αντικαταστήσετε οτιδήποτε, θα πρέπει να εντοπίσετε πρώτα την αιτία της βλάβης και έπειτα να ακολουθήσουν  οι διορθωτικές ενέργειες όπως αντικαταστάσεις εξαρτημάτων , τροποποίηση ρυθμίσεων κα .


Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη η ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
 
Παραμένουμε στην διάθεσή σας,

Καλησπέρα σας, εδώ και 2 βδομάδες περίπου το αυτοκίνητο όταν είναι γυρισμένο στο αέριο, δε μπορεί να ανεβάσει εύκολα χιλιόμετρα, πάει με το ζόρι μέχρι τα 130 και κάνει κοψίματα σαν κάτι να εμποδίζει το γκάζι. Εχει τοποθετηθεί αέριο τύπου skoda εδώ και 2 χρόνια και είναι η πρώτη φορά που το παρουσιάζει. Είναι αναμένη η μηχανή διαρκώς και στον εγκέφαλο έδειξε βλάβη στον αισθητήρα l1. πρέπει να αλλάξω τον αισθητήρα άμεσα ή πρέπει πρώτα να απευθυνθώ σε αυτόν που εγκατέστησε το αέριο? Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητή κυρία Νάτση,
 
Η βλάβη που αναφέρετε υποδεικνύει ότι ο συγκεκριμένος αισθητήρας μεταδίδει λανθασμένα δεδομένα - τιμές. Αυτό οφείλεται σε χαλασμένο αισθητήρα ή σε δυσλειτουργία του κινητήρα.  
 
Εφόσον το πρόβλημα εμφανίζεται μόνο όταν το όχημα λειτουργεί με αέριο, ο αρχικός έλεγχος θα πρέπει να γίνει απο την εταιρεία που τοποθέτησε το σύστημα, οι οποίοι μέσω του διαγνωστικού συστήματος και την ανάλυση των  βλαβών
που εμφανίζονται, θα εντοπίσουν τα αίτια, θα αντικαταστήσουν τα απαιτούμενα εξαρτήματα του συστήματος υγραεριοκίνησης και εάν αυτό κριθεί αναγκαίο, θα το προγραμματίσουν εκ νέου.
 
Μετά από τον εν λόγω έλεγχο και εφόσον η λειτουργία του οχήματος δεν επανέλθει,  θα πρέπει να επισκεφτείτε το εξουσιοδοτημένο συνεργείο  του αυτοκινήτου σας.
 
Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία χρειαστείτε.

ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ π.χΔΙΟΔΙΑ,ΦΑΝΑΡΙ... ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΚΑΝΕΙ "ΒΟΥΤΙΑ"ΣΤΙΣ 500-600 ΣΤΡΟΦΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΒΗΝΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Διαβάστε την απάντηση

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε αν το πρόβλημα προϋπήρχε -από την πρώτη στιγμή της εγκατάστασης του συστήματος- ή αν παρουσιάστηκε μεταγενέστερα.

Σε γενικές γραμμές σύμφωνα με την περιγραφή που μας δώσατε, η αρρυθμία θα μπορούσε να οφείλεται στους παρακάτω παράγοντες:

  • Πλούσιο μίγμα του αερίου , μπούκωμα εξαιτίας προβληματικής μπεκιέρας ή πνεύμονα
  • Απορρύθμιση η Κακή ρύθμιση του συστήματος υγραεριοκίνησης
  • Προβληματικό σύστημα ανάφλεξης (μπουζί, ή μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστές)
  • Βρώμικη ή αρρύθμιστη πεταλούδα γκαζιού

Αξίζει να σημειωθεί ότι τυχόν δυσλειτουργείες του κινητήρα γίνονται λιγότερο αισθητές στην κίνηση με βενζίνη και περισσότερς έντονες στην κίνηση με υγραέριο.

Τα παραπάνω αφορούν θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία χρειαστείτε.

Το σύστημα είναι zanardi Β4 από την αρχή ανάβει το check engine. Εδώ και μήνες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα: το πάω για ρύθμιση και μετά από ένα μήνα ξανά ανάβει. Στο συνεργείο μου λένε ότι δείχνει πλούσιο μείγμα, το πάω για ρύθμιση και μετά από 100-150 χιλιόμετρα πάλι τα ίδια. Τι μπορεί να φταίει? επισης ειδα στο laptop ότι η ένδειξη των στροφών δεν ήταν απόλυτα σωστή, όταν πάταγες γκάζι για μια στιγμή μηδένιζε και μετά πήγαινε 4000, 6000, στροφές άλλα μόνο στο πρόγραμμα όχι στο αμάξι (ford modeo 1800 mod 2005). Μήπως φταίει ο εγκέφαλος,πλεξούδα μπεκ γείωση;;;; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Διαβάστε την απάντηση

Αξιότιμε κύριε Βόντα,

Βάση της περιγραφής σας, είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια η αιτία του προβλήματός.

Σε γενικές γραμμές, πλούσιο ή φτωχό μίγμα, δηλαδή τροφοδοσία αερίου μικρότερης ή μεγαλύτερης ποσότητας από αυτήν που απαιτείται για την σωστή λειτουργία του κινητήρα, μπορεί να δημιουργηθεί από τις κάτωθι αιτίες:

  • Ελαττωματική λειτουργία μπεκιέρας αερίου: Η μπεκιέρα μέσω της εντολής της ηλεκτρονικής μονάδας LPG, τροφοδοτεί βάσει συγκεκριμένης δοσολογίας, την αναγκαία ποσότητα αερίου. Οποιαδήποτε δυσλειτουργία , επηρεάζει άμεσα την παρεχόμενη ποσότητα υγραερίου.
  • Ελαττωματικός πνεύμονας: Βασική λειτουργία του πνεύμονα αποτελεί η εξαέρωση του υγρού υγραερίου, το οποίο προέρχεται απο την δεξαμενή αλλά και η τροφοδοσία των μπεκ με υγραέριο σε αέρια μορφή και σε συγκεκριμένη πίεση. Ως άμεσο επακόλουθο, σε περίπτωση δυσλειτουργίας του πνεύμονα η πίεση αλλάζει και κατ'επέκταση και η δοσολογία αερίου. Στην ακραία περίπτωση όπου υπάρχει διαρροή απο την μεμβράνη του πνεύμονα, ενδέχεται να τροφοδοτείται ο κινητήρας με επιπλέον αέριο, διαμέσου της σωλήνας υποπίεσης.
  • Ελαττωματικός αισθητήρας αερίου ΜΑΡ: Πρόκειται για τον αισθητήρα που μετράει την πίεση και την θερμοκρασία του αερίου. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας τοτ, μεταφέρονται εσφαλμένα δεδομένα στην ηλεκτρονική μονάδα αερίου και επηρεάζεται σημαντικά η σωστή λειτουργία του συστήματος.
  • Κακός προγραμματισμός: Μέσω του προγραμματισμού, δημιουργούμε μία βάση δεδομένων, τον λεγόμενο χάρτη. Έχοντας τα στοιχεία του χάρτη και σε συνδυασμό με άλλα δεδομένα (στροφές κινητήρα, φορτίο , θερμοκρασία, υποπίεση, κα),η ηλεκτρονική μονάδα αερίου καθορίζει τις εντολές προς τα μπεκ αερίου, για την σωστή λειτουργία του κινητήρα. Οποιοδήποτε λανθασμένο στοιχείο όπως στροφές, θα επηρέαζε αρνητικά την σωστή λειτουργία του κινητήρα. Η κακή ένδειξη στροφών, θα μπορούσε να οφείλεται σε λανθασμένη συνδεσμολογία, αλλά και στην ασυμβατότητα του συγκεκριμένου συστήματος.

Τα παραπάνω αποτελούν θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Καλημέρα, μου ανάβει το check engine και ο εγκέφαλος δίχνει δότης θερμοκρασίας καυσαερίου. Η βλάβη γίνεται μόνο στην λειτουργία με αέριο. Ξέρετε τι μπορεί να φταίει? Το σύστημα είναι Landirenzo. Eυχαριστώ.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Δημητριάδη,

Για να μπορέσουμε να σας δώσουμε μία τεκμηριωμένη άποψη σχετικά με το πρόβλημά σας, θα ήταν καλό να έχουμε τον κωδικό βλάβης της OBD πέρα από την περιγραφή του .

Η περιγραφή σας αναφέρεται ως "δότης θερμοκρασίας καυσαερίων". Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει:

  • μειωμένη απόδοση αισθητήρα (ελαττωματικός αισθητήρας)
  • δεδομένο σήμα αισθητήρα πέρα των αναμενόμενων ορίων (λανθασμένο μίγμα , ελαττωματική πλεξούδα, κα)

Εφόσον η βλάβη εμφανίζεται μόνο όταν ο κινητήρας λειτουργεί με αέριο , τότε οι πιθανές αιτίες είναι:

  • φτωχό μίγμα
  • αισθητήρα που υπολειτουργεί

Για να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος θα πρέπει να ελεγχθούν σχετικά δεδομένα λειτουργίας του κινητήρα μέσω της OBD.

Τα παραπάνω συμπεράσματα αφορούν τα πιθανά βασικά αίτια και δεν αποκλείουν δευτερεύοντα αίτια.

Το σύστημα είνια δυο χρονών. Στην αρχή όλα ήταν Ο.Κ.το μόνο που μετά απο 6 μήνες μου άναψε το check engine. Το σύστημα ειναι tartarini evo, απο την αρχή αναβει το check engine. Εδώ και 3 μήνες μου παρουσιάζει το εξής πρόβλημα: το πάω για ρύθμιση και μετά απο ένα μήνα ξαναανάβει, σε ταξίδι και σε κάποιες ανηφόρες ανάβοσβήνει το check engine, και το αμάξι κάνει σαν να είναι μπουκωμένο. Στο συνεργείο μου λένε οτι δείχνει φτωχό μίγμα στις χαμηλές στροφές, το πάω για ρύθμιση και μετά απο ένα μήνα πάλι τα ίδια. Τι μπορεί να φταίει ???? και αν υποστηρίζετε το συγκεκριμένο σύστημα??

Διαβάστε την απάντηση

Απο την περιγραφή που δώσατε, είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια η αιτία του προβλήματός σας.

Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι οι αιτίες τροφοδοσίας αερίου σε ποσότητα μικρότερη από αυτήν που απαιτείται για την σωστή λειτουργία του κινητήρα, είναι οι κάτωθι:

  • Ελαττωματική λειτουργία μπεκιέρας αερίου: Η μπεκιέρα, μέσω της εντολής της ηλεκτρονικής μονάδας LPG, τροφοδοτεί, βάσει συγκεκριμένης δοσολογίας, την αναγκαία ποσότητα αερίου. Οποιαδήποτε δυσλειτουργία αυτής, επηρεάζει άμεσα την παρεχόμενη ποσότητα υγραερίου
  • Ελαττωματικός πνεύμονας: Βασική λειτουργία του πνεύμονα αποτελεί η εξαέρωση του υγρού υγραερίου (το οποίο προέρχεται από την δεξαμενή) και η τροφοδοσία των μπεκ με υγραέριο σε αέρια μορφή και σε συγκεκριμένη πίεση. Έτσι, σε περίπτωση δυσλειτουργίας του πνεύμονα, αλλάζει η πίεση αερίου και φυσικά και η δοσολογία αερίου.
  • Ελαττωματικός αισθητήρας αερίου ΜΑΡ: Πρόκειται για τον αισθητήρα που μετράει την πίεση και την θερμοκρασία του αερίου. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας του μεταφέρονται εσφαλμένα δεδομένα στην ηλεκτρονική μονάδα αερίου και επηρεάζεται σημαντικά η σωστή λειτουργία του συστήματος.
  • Σε ακραία περίπτωση, το αναφερόμενο πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε κακό προγραμματισμό. Μέσω του προγραμματισμού, δημιουργούμε μία βάση δεδομένων , τον λεγόμενο χάρτη. Έχοντας τα στοιχεία του χάρτη και σε συνδυασμό με άλλα δεδομένα (στροφές κινητήρα, φορτίο ,θερμοκρασία, υποπίεση, κ.α.), η ηλεκτρονική μονάδα αερίου, καθορίζει τις εντολές προς τα μπεκ αερίου, με στόχο την σωστή λειτουργία του κινητήρα.

Τα παραπάνω αποτελούν ωστόσο θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και σε καμία περίπτωση δεν υποδεικνύουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος από την πλευρά του προμηθευτή.

Σε κάθε περίπτωση συστήνεται ο έλεγχος από το τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας, δεδομένου ότι αυτή έχει την ενδελεχή γνώση των προϊόντων της αλλά και την πλέον άμεση επικοινωνία με την αντίστοιχη κατασκευάστρια εταιρεία.

Μένω στην Σταμάτα Αττικής όπου έχουμε αρκετό κρύο το φθινόπωρο και τον Χειμώνα. Χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο 3-4 φόρες την ήμερα για 4-10 χιλιόμετρα την φορα. Το ερώτημα είναι : Θα προλαβαίνει ο κινητήρας να γυρίσει στο υγραέριο σε αυτές τις μικρές εξόδους εφόσον πάντα θα ξεκινάει απο κρύος ή σχεδόν κρύος? Μήπως η εγκατάσταση υγραερίου δεν συμφέρει για τέτοια χρήση ?

Διαβάστε την απάντηση

Κατά την χειμερινή περίοδο -και πάντα με την προϋπόθεση ότι το σύστημα είναι ορθά εγκατεστημένο ώστε να παραμένει προστατευμένο από τις ακραίες καιρικές συνθήκες- η μεταγωγή από βενζίνη σε αέριο πραγματοποιείται περίπου στο 1,5 χλμ πορείας.

Οι συνθήκες λειτουργίας που αναφέρατε (δηλ. 3-4 φορές / εβδομάδα & 4χλμ-10χλμ/φορά) δεν είναι αρκετές για να υπολογιστεί το ακριβές όφελος.
Μπορείτε ωστόσο να το υπολογίσετε κατά προσέγγιση, θεωρώντας ότι διανύετε κατά μέσο όρο 7χλμ/φορά με μέση κατάλωση 9lt βενζίνης/100 χλμ.
Η τιμή της βενζίνης είναι  1,65€/lt και η τιμή αερίου 0,85€/lt

Με τα παραπάνω δεδομένα θα έχετε ένα αξιόλογο συμπέρασμα σχετικά με το όφελος της χρήσης υγραερίου στο δικό σας αυτοκίνητο.

Απο την μεχρι τωρα εμπειρια σας σχετικα με την τοποθετηση κιτ σε ford focus 1.6 του 2006 και με κινητηρα HXDA εχετε παρατηρησει προβληματα να διμιουργουνται στον κινητηρα του αυτοκινητου; Επισης η prins ψεκαζει βεντζινη μετα απο ενα ευρος στροφων η τοποθετειται λαδιερα

Διαβάστε την απάντηση

Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η τοποθέτηση συστήματος υγραεριοκίνησης  στο εν λόγω μοντέλο Ford, δεν εμφανίζει πρόβλημα.

Επίσης σύμφωνα με τις οδηγίες της αντιπροσωπείας Prins στην Ελλάδα για το συγκεκριμένο μοντέλο, συνιστάται η μεταγωγή του κινητήρα σε λειτουργία βενζίνης, για στροφές άνω των 4500 RPM.
 
Η χρήση ενός αξιόπιστου συστήματος λίπανσης, ορθά τοποθετουμένου και ρυθμισμένου , αποτελεί μία εύστοχη προληπτική ενέργεια για την επιπρόσθετη προστασία του συστήματος των βαλβίδων του κινητήρα.
 
Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Απο την ωρα που θα ξεκινήσουμε τον κινητήρα μεχρι να γυρισει σε υγραεριο ακουγονται συνολικά 2 μεταλικοι ηχοι (το συστημα ειναι landi renzo evo). Ο ενας ειναι απο την ενεργοποίηση της κεντρικής ηλεκτροβαλβίδας στη δεξαμενή αερίου,ο άλλος τι ειναι??Υπάρχει standard σημείο στους χρόνους που θα τους ακουμε σε καθε εκκίνηση η εξαρταται απο αλλους παραγοντες?(θερμοκρασια πχ) Η αναβαθμιση (με το laptop)που μου εκανε ο εγκαταστατης κατα την διαρκεια του service των 15.000 km ειναι δυνατόν να έχει επηρεάσει την μέχρι τότε χαρτογράφηση? Thanks, Nick

Διαβάστε την απάντηση

Σε συνέχεια του ερωτήματος σας, σας ενημερώνουμε για τα πιθανά αίτια:

ΔΥΣΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΡΓΑΝΟΥ ΕΝΔΕΙΞΗΣ

  • Ελαττωματικός αισθητήρας επιπέδου αερίου καυσίμου
  • Ελαττωματική πολυβαλβίδα δεξαμενής
  • Κακή ρύθμιση κατά τον προγραμματισμό (ισχύει σε περίπτωση που το πρόβλημα εμφανίστηκε άμεσα)

 ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΒΕΝΖΙΝΑ ΣΕ ΑΕΡΙΟ

  • Ελαττωματική μπεκιέρα αερίου
  • Λανθασμένη πίεση αερίου καυσίμου - αρρύθμιστος πνεύμονας ή / και ελαττωματικός
  • Κακή χαρτογράφηση (ισχύει σε περίπτωση που το πρόβλημα εμφανίστηκε άμεσα)
  • Λανθασμένη αντιστοιχία μπεκ βενζίνας και αερίου
  • Προβληματικό σύστημα ανάφλεξης κινητήρα

Παραμένουμε στην διάθεσή σας οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία χρειαστείτε.

gemizw to amaksi me aerio k enw m dixnei prasina ola ta koutakia me to pou to vazw mprosta svinei to ena ntamaki.k me 42litra ygraeriou m vgazei 420 xlm giati?

Διαβάστε την απάντηση

Απάντηση θέμα 1ο:

Το αναφερόμενο πρόβλημα, ενδέχεται να οφείλεται σε μια εκ τον εξής  περιπτώσεων

  • σε ελαττωματικό όργανο στάθμης , το οποίο βρίσκεται πάνω στην πολυβαλβίδα
  • στην συνδεσμολογία - καλωδίωση
  • στην ελλιπή ρύθμιση του προγράμματος (εφόσον το σύστημα παρέχει την δυνατότητα)
  • στον μεταγωγέα - όργανο ένδειξη στάθμης επιπέδου αερίου καυσίμου

Απάντηση θέμα 2ο:

Για να προσδιορίσουμε την αναμενόμενη κατανάλωση αερίου καυσίμου, την συγκρίνουμε πάντοτε με την πραγματική κατανάλωση βενζίνης. Πρακτικά περιμένουμε η κατανάλωση αερίου καυσίμου, να είναι αυξημένη κατά 10% περίπου και όχι πάντα σε σχέση με την κατανάλωση βενζίνης (αυτό εξαρτάται απο την ποιότητα του συστήματος και την ακρίβεια ρύθμισης).

Δηλαδή εάν σε βενζίνη καταναλώνουμε 8λίτρα/100χλμ, με ένα καλό σύστημα κατάλληλα ρυθμισμένο, σε αέριο θα περιμένουμε κατανάλωση των 8,8λίτρων /100 χλμ περίπου.

Κάθε πότε περνάει ΚΤΕΟ ένα υγραεριοκίνητο;

Διαβάστε την απάντηση

Έπειτα απο τον αρχικό έλεγχο ΚΤΕΟ, τα υγραεριοκίνητα περνούν για επανέλεγχο, όπως τα υπόλοιπα αυτοκίνητα, βενζίνης.

Κατά τον επανέλεγχο από το ΚΤΕΟ, ο κάτοχος του οχήματος θα πρέπει να προσκομίσει το πιστοποιητικό διενέργειας ελέγχου και την βεβαίωση μηχανολόγου από εγκεκριμένο συνεργείο, που θα φέρει ημερο¬μηνία έκδοσης έως 7 ημερών.

ΠΡΟΣΟΧΗ:

Σύμφωνα με την τελευταία τροποποίηση του υπουργείου Μεταφορών & Επικοινωνιών, ΦΕΚ – 2269 Β/12-9-2013, σελίδα 4, σε περίπτωση εκπρόθεσμης κατάθεσης των δικαιολογητικών στο ΚΤΕΟ που αφορά την διασκευή του οχήματος, επιβάλλονται στον κάτοχο, οι προβλεπόμενες κυρώσεις του άρθρου 89, του Κ.Ο.Κ.

Εξαιτίας της μεγάλης απόστασης της κατοικίας μου απο την εταιρεία σας, θα με εξυπηρετούσε να κάνω τα service του συστήματος υγραεριοκίνησης στο τοπικό συνεργείο αυτοκινήτων της περιοχής μου.

Διαβάστε την απάντηση

Βασική προϋπόθεση για την ασφαλή λειτουργία του συστήματος, είναι ο περιοδικός έλεγχος όλων των εξαρτημάτων του συστήματος και το αντίστοιχο service (σύμφωνα με τις οδηγίες ελέγχου - συντή-ρησης ), από εξουσιοδοτημένο συνεργείο, απο τεχνίτες κατόχους ειδικής αδείας εγκατάστασης συστημάτων υγραεριοκίνησης και οι οποίοι είναι εκπαιδευμένοι στο συγκεκριμένο σύστημα.

Μερικές φορές και κυρίως το πρωί μόλις βάζω εμπρός τον κινητήρα, παρατηρώ να βγαίνει απο την εξάτμιση άσπρος καπνός.

Διαβάστε την απάντηση

Σε περίπτωση κατά την οποία έχει τοποθετηθεί λαδιέρα, πριν απο κάθε άλλη ενέργεια, ελέγχουμε την ρύθμιση και την σωστή λειτουργία της. Διορθώνοντας την δοσολογία σύμφωνα με τις οδηγίες , το όχημα θα πρέπει να επανέλθει άμεσα στην κανονική λειτουργία. Σε αντίθετη περίπτωση, το πρόβλημα δεν οφείλεται στην λαδιέρα, οπότε και πρέπει να επισκεφτείτε ένα εξουσιοδοτημένο συνεργείο.

Στο αυτοκίνητό μου παράλληλα με το σύστημα υγραεριοκίνησης, έχω τοποθετήσει και λαδιέρα. Τι πρέπει να προσέχω;

Διαβάστε την απάντηση

Πρέπει να ελέγχουμε την κατανάλωση της λαδιέρας, κάθε φορά που γεμίζου¬με το δοχείο. Με την σωστή ρύθμιση, 400 γραμμά¬ρια λιπαντικού, αρκούν για 4000 χλμ - 6000 χλμ , ανά¬λογα με τις συνθήκες οδήγησης. Εάν η κατανάλωση δεν ανταποκρίνεται στα προαναφερόμενα χιλιόμετρα, ελέγχουμε - ρυθμίζουμε εκ νέου την βαλβίδα ροής, σύμφωνα με τις οδηγίες.

Μπορώ να ξεκινήσω απευθείας με αέριο;

Διαβάστε την απάντηση

Καλό είναι να αποφεύγουμε την άμεση εκκίνηση με αέριο. Σε περίπτωση ανάγκης, παρέχεται η δυνατότητα απευθείας εκκίνησης του κινητήρα με αέριο. Πιέζουμε παρατεταμένα τον διακόπτη επιλογής αερίου, βάζουμε εμπρός και αφήνουμε τον διακόπτη. Σε αυτή την περίπτωση, είναι σημαντικό πριν ξεκινήσουμε, να περιμένουμε να ζεσταθεί καλά ο κινητήρας.

Τι συντήρηση χρειάζεται το σύστημα υγραεριοκίνησης;

Διαβάστε την απάντηση

Το σύστημα υγραεριοκίνησης απαιτεί ελάχιστη συντήρηση, αλλαγή δύο φίλτρων κάθε 15.000 χλμ, παράλληλα γίνεται ένας γενικός έλεγχος των επι μέρους εξαρτημάτων.

Μετά την τοποθέτηση του συστήματος αερίου, αλλάζει κάτι στην συντήρηση του αυτοκινήτου;

Διαβάστε την απάντηση

Η τοποθέτηση του συστήματος υγραεριοκίνησης, δεν επηρεάζει την συντήρηση του οχήματος, για την οποία εξακολουθούν να ισχύουν οι οδηγίες του κατασκευαστή, εκτός της ρύθμισης των βαλβίδων για τις οποίες μειώνεται κατά το ήμισυ η περίοδος ελέγχου & ρύθμισης.

Σε υψηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα (πάνω απο 5500 RPM), αναβοσβήνει η ένδειξη λειτουργίας αερίου. Βγαίνει εκτός λειτουργίας το αέριο;

Διαβάστε την απάντηση

Σε ορισμένες μάρκες αυτοκινήτων ,και σε ακραίες καταστάσεις λειτουργίας του κινητήρα (υψηλές στροφές και μεγάλο φορτίο), επαναφέρουμε την λειτουργία σε βενζίνη, για λόγους προστασίας των βαλβίδων.

Όταν το αυτοκίνητο γυρίζει σε λειτουργία αερίου, ακούγεται ένας μεταλλικός ήχος από τον χώρο της δεξαμενής.

Διαβάστε την απάντηση

Είναι απόλυτα φυσιολογικό. Προέρχεται απο την ενεργοποίηση της κεντρικής ηλεκτροβαλβίδας της δεξαμενής αερίου

Όταν σβήνω το αυτοκίνητο, το λαμπάκι ένδειξης λειτουργίας αερίου, παραμένει αναμμένο για μερικά δευτερόλεπτα

Διαβάστε την απάντηση

Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Το σύστημα υγραεριοκίνησης για λόγους ασφαλείας, ελέγχεται και από τον κεντρικό διακόπτη, ο οποίος σε ορισμένους τύπους αυτοκινήτων δίνει σήμα με χρονοκαθυστέρηση.

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

mapMetamorfosi

Μεταμόρφωση

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Λεωφ. Τατοϊου 89,
Τηλ: 210 2835840
Fax: 211 1838459

mapElliniko

Ελληνικό

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Έναντι Μετρό Ελληνικού
Λεωφ. Βουλιαγμένης 70,
Τηλ/Fax: 210 9626633


mapAgia

Αγία Παρασκευή

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Πλησίον Πλ. Αγίας Παρασκευής
Λεωφ. Μεσογείων 409,
Τηλ/Fax: 210 6012839


Ωράριο λειτουργίας καταστημάτων

Τμήμα Πωλήσεων κατάστημα Μεταμόρφωσης, Ελληνικού & Αγ. Παρασκευής
Δευτέρα-Παρασκευή: 8:00-17:00, Σάββατο: 9:00-13:00

Λογιστήριο
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

After Sales Service
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

Δείτε όλους τους τρόπους πληρωμής εδώ cards2018