Αγαπητέ κύριε Στουραΐτη,
Η περιγραφή που μας δίνετε σχετικά με τον ήχο, δεν είναι αρκετή για να εντοπίσουμε τα αίτια του προβλήματος.
Ανεξάρτητα το παραπάνω, ένα σύστημα υγραεριοκίνησης δημιουργεί υπο κανονικές συνθήκες τους κάτωθι ήχους:
- Έναν σύντομο μεταλλικό ήχο στο πίσω μέρος του οχήματος όπου βρίσκεται η δεξαμενή και ταυτόχρονα έναν παρόμοιο ήχο στο εμπρόσθιο μέρος, κατά την ενεργοποίηση του συστήματος υγραεριοκίνησης και μόνο. Πρόκειται για την ενεργοποίηση των δύο ηλκεκτροβαλβίδων , η μία απο τις οποίες βρίσκεται πάνω στην δεξαμενή και η άλλη είναι ενσωματωμένη εμπρός στον πνεύμονα.
- Ένα συνεχή ήπιο μεταλλικό κροτάλισμα , μόνο όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε αέριο. Πρόκειται για χαρακτηριστικό ήχο, της λειτουργίας της μπεκιέρας αερίου. Η ένταση είναι μεγαλύτερη σε περίπτωση που η μπεκιέρα βρίσκεται σε επαφή, ή είναι στερεωμένη σε πλαστικά καλύμματα του κινητήρα, χωρίς ελαστικές βάσεις. Επίσης γίνεται περισσότερο αντιληπτός σε λειτουργία ρελαντί. Σε υψηλότερες στροφές ο ήχος καλύπτεται απο τον θόρυβο του κινητήρα.
- Επιπρόσθετα ενδέχεται να ακούγεται ένας ήχος μικράς διαρκείας, στο εμπρόσθιο μέρος του οχήματος,μόνο όταν ο κινητήρας λειτουργεί σε αέριο και σε συγκεκριμένη ζώνη λειτουργίας του κινητήρα . Πρόκειται για συντονισμό της μεμβράνης του πνεύμονα. Ο συγκεκριμένος ήχος είναι εντονότερος σε περίπτωση που ο πνέυμονας είναι στερεωμένος χωρίς ελαστικές βάσεις και μάλιστα στο εμπρόσθιο μέρος της καμπίνας, πλησίον των επιβατών.
Οποιοσδήποτε άλλος ήχος πέραν των προαναφερόμενων -κατά την λειτουργία του κινητήρα με αέριο- δεν είναι αποδεκτός. Σε κάθε περίπτωση, σας συνιστούμε να επισκεφτείτε, κάποιο νόμιμο εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελέγξετε το αυτοκίνητό σας.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας