Απάντηση θέμα 1ο:
Το αναφερόμενο πρόβλημα, ενδέχεται να οφείλεται σε μια εκ τον εξής περιπτώσεων
- σε ελαττωματικό όργανο στάθμης , το οποίο βρίσκεται πάνω στην πολυβαλβίδα
- στην συνδεσμολογία - καλωδίωση
- στην ελλιπή ρύθμιση του προγράμματος (εφόσον το σύστημα παρέχει την δυνατότητα)
- στον μεταγωγέα - όργανο ένδειξη στάθμης επιπέδου αερίου καυσίμου
Απάντηση θέμα 2ο:
Για να προσδιορίσουμε την αναμενόμενη κατανάλωση αερίου καυσίμου, την συγκρίνουμε πάντοτε με την πραγματική κατανάλωση βενζίνης. Πρακτικά περιμένουμε η κατανάλωση αερίου καυσίμου, να είναι αυξημένη κατά 10% περίπου και όχι πάντα σε σχέση με την κατανάλωση βενζίνης (αυτό εξαρτάται απο την ποιότητα του συστήματος και την ακρίβεια ρύθμισης).
Δηλαδή εάν σε βενζίνη καταναλώνουμε 8λίτρα/100χλμ, με ένα καλό σύστημα κατάλληλα ρυθμισμένο, σε αέριο θα περιμένουμε κατανάλωση των 8,8λίτρων /100 χλμ περίπου.