Αγαπητέ κύριε Μπάλλα
Παρά την λεπτομερή περιγραφή του προβλήματος εκ μέρους σας, είναι δύσκολο να αναφερθούμε με βεβαιότητα στις αιτίες. Βασικό ερώτημα αποτελεί το αν όταν ο κινητήρας λειτουργεί με βενζίνη, ανάβει η ένδειξη δυσλειτουργίας του λ.
1. Εάν ναι θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι ο λ θέλει αντικατάσταση,
2.Εάν όχι πιθανότατα δεν χρειάζεται αντικατάσταση.
Στην δεύτερη περίπτωση, δεν υπάρχει η αναμενόμενη στοιχειομετρική αναλογία αερίου -αέρα, δηλαδη πλούσιο ή πιο συχνά φτωχό μίγμα.
Πρωταρχική ενέργεια αποτελεί ο έλεγχος του συστήματος ώστε να διαπιστωθεί αν τα εξαρτήματά του ανταποκρίνονται σωστά (μπεκιέρα - ξεχωριστά κάθε μπεκ, μειωτήρας, αισθητήρας MAP κα).
Παράλληλα θα πρέπει να ελεγχθεί ο προγραμματισμός του συστήματος, σε όλο το εύρος λειτουργίας του κινητήρα , αλλά και κυρίως στα σημεία όπου εμφανίζεται η βλάβη . Ο σωστός έλεγχος θα πρέπει να γίνει κατά τη διάρκεια οδήγησης, με την βοήθεια διαγνωστικής συσκευής ,ώστε να μελετούμε ανά πάσα στιγμή τις τιμές του λ.
Επιπρόσθετα των ανωτέρω, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι για την ασφαλή τοποθέτηση και την αποτελεσματικότητα ενός συστήματος, οι εργασίες θα πρέπει να πραγματοποιούνται απο εξειδικευμένο συνεργείο, με άδεια λειτουργίας για εγκατάσταση αερίων καυσίμων.
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας