Απο την περιγραφή που δώσατε, είναι δύσκολο να προσδιοριστεί με ακρίβεια η αιτία του προβλήματός σας.
Σε γενικές γραμμές θα λέγαμε ότι οι αιτίες τροφοδοσίας αερίου σε ποσότητα μικρότερη από αυτήν που απαιτείται για την σωστή λειτουργία του κινητήρα, είναι οι κάτωθι:
- Ελαττωματική λειτουργία μπεκιέρας αερίου: Η μπεκιέρα, μέσω της εντολής της ηλεκτρονικής μονάδας LPG, τροφοδοτεί, βάσει συγκεκριμένης δοσολογίας, την αναγκαία ποσότητα αερίου. Οποιαδήποτε δυσλειτουργία αυτής, επηρεάζει άμεσα την παρεχόμενη ποσότητα υγραερίου
- Ελαττωματικός πνεύμονας: Βασική λειτουργία του πνεύμονα αποτελεί η εξαέρωση του υγρού υγραερίου (το οποίο προέρχεται από την δεξαμενή) και η τροφοδοσία των μπεκ με υγραέριο σε αέρια μορφή και σε συγκεκριμένη πίεση. Έτσι, σε περίπτωση δυσλειτουργίας του πνεύμονα, αλλάζει η πίεση αερίου και φυσικά και η δοσολογία αερίου.
- Ελαττωματικός αισθητήρας αερίου ΜΑΡ: Πρόκειται για τον αισθητήρα που μετράει την πίεση και την θερμοκρασία του αερίου. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας του μεταφέρονται εσφαλμένα δεδομένα στην ηλεκτρονική μονάδα αερίου και επηρεάζεται σημαντικά η σωστή λειτουργία του συστήματος.
- Σε ακραία περίπτωση, το αναφερόμενο πρόβλημα μπορεί να οφείλεται σε κακό προγραμματισμό. Μέσω του προγραμματισμού, δημιουργούμε μία βάση δεδομένων , τον λεγόμενο χάρτη. Έχοντας τα στοιχεία του χάρτη και σε συνδυασμό με άλλα δεδομένα (στροφές κινητήρα, φορτίο ,θερμοκρασία, υποπίεση, κ.α.), η ηλεκτρονική μονάδα αερίου, καθορίζει τις εντολές προς τα μπεκ αερίου, με στόχο την σωστή λειτουργία του κινητήρα.
Τα παραπάνω αποτελούν ωστόσο θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και σε καμία περίπτωση δεν υποδεικνύουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος από την πλευρά του προμηθευτή.
Σε κάθε περίπτωση συστήνεται ο έλεγχος από το τεχνικό τμήμα της αντιπροσωπείας, δεδομένου ότι αυτή έχει την ενδελεχή γνώση των προϊόντων της αλλά και την πλέον άμεση επικοινωνία με την αντίστοιχη κατασκευάστρια εταιρεία.