Αγαπητέ κύριε Γαβριηλίδη,
Οποιοδήποτε σύστημα υγραεριοκίνησης δεν έχει τοποθετηθεί και ρυθμιστεί από εξουσιοδοτημένο συνεργείο και μάλιστα σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή, ενδέχεται να δημιουργήσει ανεπανόρθωτες βλάβες στον κινητήρα , όπως αυτές που ήδη αναφέρατε.
Στην δική σας περίπτωση, θα προτείναμε την τοποθέτηση συστήματος με σύνδεση OBD, μέσω της οποίας ελέγχεται και ρυθμίζεται πλήρως η επιθυμητή ποσότητα αερίου, εκτελώντας σε πραγματικούς χρόνους τις εντολές του αισθητήρα λ. Για τη μεγαλύτερη προστασία του κινητήρα, τα συστήματα που χρησιμοποιούμε ενεργοποιούν περιοδικό ψεκασμό βενζίνης. Επιπλέον, τοποθετούμε λαδιέρα ή εναλλακτικό λιπαντικό βαλβίδων το οποίο προστίθεται και στις δύο δεξαμενές, LPG και βενζίνης, κάθε 15000 χλμ.
Βάσει της εμπειρίας μας αναφορικά με τη χρήση της λαδιέρας, δεν έχει παρατηρηθεί κανένα πρόβλημα ως προς τους καταλύτες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία μας σας προσφέρει για 15 χρόνια, απο την ημερομηνία έκδοσης 1ης αδείας,γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας του κινητήρα. Για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα της εταιρείας μας " http://www.tsopelogiannisautogas.gr".
Παραμένουμε στην διάθεσή σας για κάθε επιπρόσθετη πληροφορία
Μετά τιμής
προβληματα για τις εδρες και τις βαλβιδες
Καλησπερα σας εχω ενα suzuki vitara στο οποιο θα ηθελα να εγκαταστησω συστημα lpg αλλα παραλληλα ειμαι πολυ διστακτικος να το κανω λογω οτι ακουω πολλα προβληματα για τις εδρες και τις βαλβιδες οτι δηλ. αρχιζει η ψωριαση τους διοτι πολλοι εγκαταστατες δεν γνωριζουν να ρυθμισουν τον εγκεφαλο ωστε το μειγμα να ειναι πλουσιο στον θαλαμο καυσεως και συνηθως ειναι φτωχο με αποτελεσμα να επικρατουν υψηλες θερμοκρασιες και να συμβαινει το παραπανω προβλημα που αναφερω! (Υπαρχει εγγυηση για το καπακι και τις βαλβιδες γραπτη απο εσας? ) επισεις η λαδιερα που τοποθετειται καταστρεφει τον καταλυτη και ειναι ενα περιττο και κοστοβορο εξαρτημα ? Γιατι θεωρητικα ουτε και η αμολυβδη μπορει να λιπανει τις βαλβιδες! ευχαριστω και αναμενω τις απαντησεις σας!