Q&A Forum

Υγραεριοκίνηση Tsopelogianni - Forum

Λόγω τεχνικού προβλήματος, το forum θα παραμείνει ανενεργό για το επόμενο χρονικό διάστημα.

Οι τεχνικοί μας σύμβουλοι βρίσκονται στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε πληροφορία χρειαστείτε,στα
τηλέφωνα που αναγράφονται εδώ

Καλησπέρα στο Suzuki Jimny 2000 μοντελο εχω το σύστημα stag με λαδιερα 400ml μπορείτε να με ενημερώσετε ποσά περίπου χιλιομετρα βγαζει όλο το μπουκάλι με το λάδι και πόσες σταγόνες ειναι η σωστή ρύθμιση να στάζει; ευχαριστω

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητή κα. Δριβάκου

Σε συνέχεια του ερωτήματός σας, για την ρύθμιση της λαδιέρας , ακολουθούμε την παρακάτω διαδικασία:

Με ζεστό κινητήρα και σε λειτουργία ρελαντί, ρυθμίζουμε την βίδα ροής , έτσι ώστε να στάζει 10 σταγόνες το λεπτό (ισοδυναμεί με μία σταγόνα κάθε 10 δευτερόλεπτα). Μετά την ρύθμιση , ασφαλίζουμε την βίδα με το ενσωματωμένο κόντρα παξιμάδι.

Επιπρόσθετα, με την παραπάνω ρύθμιση, αναμένουμε η ποσότητα των 400 gr να διαρκέσει 4500 - 6000 Χλμ , ανάλογα με το εάν κινούμαστε μέσα σε πόλη ή σε ανοιχτούς δρόμους (σε μετακινήσεις μέσα στην πόλη έχουμε αυξημένη κατανάλωση).

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία χρειαστείτε.
Με εκτίμηση

Καλημερα σε ολους. Εχω ενα προβλημα με την υγραεριοκίνηση, οταν το αυτοκινητο ανεβαζει θερμοκρασία στους 90 βαθμους το αυτοκίνητο ρετάρει, δεν εχει δύναμη και οταν παταω τερμα γκαζι το αυτοκίνητο κανει σαν μπουκωμένο και ακους πυροβωλυτό απο την εξάτμιση. Εκει που τοποθετησα το υγραεριο ειναι "Παπατζήδες" λενε ολη την ωρα οτι το αυτοκινητο εχει προβλημα ενω εχει γινει ανακατασκευη και μου λενε ασε το αυτοκινητο εδω να το φτιαξουμε γιατι περα απο τοποθετες υγραεριου ειναι και μηχανικοι.Σε τί μπορει να ευθύνεται αυτο;, το προβλημα που εχει το υγραεριο μου γιατι εχω κουραστει να πεταω ασκοπα χρηματα και να μην λυνεται το προβλημα...το συστημα ειναι NLP Ευχαριστω εκ των προτερων...

Διαβάστε την απάντηση

Aγαπητέ κύριε Καλαϊτζίδη,

Είναι δύσκολο να εντοπίσουμε με βεβαιότητα την αιτία του προβλήματός σας. Πριν ελέγξουμε το σύστημα υγραεριοκίνησης, θα πρέπει να πρώτα να επιβεβαιώσουμε ότι το σύστημα ανάφλεξης του αυτοκινήτου σας, βρίσκεται σε καλή κατάσταση.

Ελαττωματικό σύστημα ανάφλεξης δημιουργεί κοψίματα , ρετάρισμα, σκασίματα και σε ορισμένες περιπτώσεις και σβήσιμο του κινητήρα. Τα παραπάνω αίτια εμφανίζονται με μικρή ένταση (έως αμελητέα) σε λειτουργία με βενζίνη και με αισθητά μεγαλύτερη ένταση σε λειτουργία με αέριο.

Στην περίπτωση που το σύστημα ανάφλεξης βρίσκεται σε καλή κατάσταση, θα διενεργούσαμε τον διαγνωστικό έλεγχο μέσω του προγράμματος του συστήματος υγραεριοκίνησης.

Σε γενικές γραμμές , θα πρέπει να ελεγχθούν τα κάτωθι βασικά εξαρτήματα του συστήματος καθώς και ο προγραμματισμός - ρύθμιση αυτών:

1. Έλεγχος μπεκιέρας

2. Πίεση λειτουργίας αερίου

3. Τα βασικά σήματα λήψης όπως στροφές κινητήρα , κεντρική τροφοδοσία, ρεύμα διακόπτη, κ.α.

4. Οι βασικοί αισθητήρες του συστήματος, όπως αισθητήρας θερμοκρασίας πνεύμονα , αισθητήρας ΜΑΡ, κα

5. Τροφοδοσία αερίου καυσίμου

6. Ρυθμίσεις χάρτη και παραμέτρων λειτουργίας

7. Συνδέσεις πλεξούδας

8. Φίλτρα υγραερίου (θα πρέπει να αντικαθίστανται τουλάχιστον κάθε χρόνο ή κάθε 15000 χλμ, ανάλογα του τι θα έρθει πρώτο)

9. Έλεγχος ηλεκτροβαλβίδων (για να βεβαιωθεί ότι δεν είναι κολλημένες από βρωμιές καυσίμου )

Οποιαδήποτε δυσλειτουργία των ανωτέρω, θα μπορούσε να δικαιολογήσει τα προαναφερόμενα προβλήματα.

Σε κάθε περίπτωση, θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες.

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα της Μεταμόρφωσης, ή με το υποκατάστημά της εταιρείας στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας μας).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Η Μπεκιέρα VALTEK Πέρνει Σετάρισμα;

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Κούκλη,

Σε συνέχεια του ερωτήματός σας, οι περισσότεροι τύποι μπεκιέρας Valtek επιδέχονται ρύθμισης ώστε να ελεγχθεί η διαδρομή του εμβόλου.
Για την παραπάνω ενέργεια, αξιοποιείται ειδικό εργαλείο ακριβείας οπότε και μπορούμε να αναφερθούμε σε διαδρομή εμβόλου της τάξεως του 0,40÷ 0,50mm, ανάλογα φυσικά με τον τύπο.

Επιπροσθέτως, θα πρέπει να ελεγχθούν τα εσωτερικά ελατήρια και τα στιμουχάκια για την φυσική τους κατάσταση. Τα προαναφερόμενα εξαρτήματα φθείρονται λόγω της χρήσης τους και αυτό έχει ως αποτέλεσμα να αλλάζουν τα τεχνικά χαρακτηριστικά τους και κατά συνέπεια να μεταβάλλουν και την ροή του αερίου καυσίμου στον κινητήρα. Σε περίπτωση προχωρημένης φθοράς, διατίθεται πλήρες εσωτερικό κιτ επισκευής.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία χρειαστείτε.

Γεια σας, Θα ήθελα να ξέρω πιο σύστημα θεωρείται πιο κατάλληλο και αξιόπιστο για το συγκεκριμένο τύπο.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Χριστόπουλε,

Θα χαρούμε να απαντήσουμε στο ερώτημά σας.

Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε απευθείας με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας στο 210 2835840 (Κατάστημα Μεταμόρφωσης) ή στο 2109626633 (Κατάστημα Ελληνικού).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα μας www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεση σας.

Κατ' αρχήν θα ήθελα να σας δώσω συγχαρητήρια για τις πληροφορίες σας. Σας γνωρίζω ότι πριν από 16 μήνες, εγκατέστησα σύστημα υγραεριοκίνησης. Το αυτοκίνητο μετά από 4 μήνες λειτουργίας, με υγραέριο, άρχισε να ¨σκοουτσάρει¨ και να ρετάρει στις χαμηλές στροφές (2-3). Από το εξουσιοδοτήμενο συνεργείο, η ρύθμιση που έκαναν ήταν το αυτοκίνητο να "κόβει" στις χαμηλές στροφές, με αποτέλεσμα ειδικά όταν ξεκινούσε, ενώ πατούσα γκάζι, το αυτοκίνητο δεν προχωρούσε και μπούκωνε στις χαμηλές στροφές. Το πρόβλημα συνεχίζει να υπάρχει, ωστόσο δημιουργήθηκε και ένα ακόμη. Ενώ προχωράει με υγραέριο, αλλάζει από μόνο του σε βενζίνη, χωρίς την δική μου παρέμβαση. Επίσης όταν τελειώνει το υγραέριο, το αυτοκίνητο με χαμηλή ταχύτητα δεν αλλάζει σε βενζίνη, με αποτέλεσμα να σβήνει. Παρακαλώ για την ενημέρωση σας και σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Χειμωνίδη,

Για να εκφέρουμε εμπεριστατωμένη άποψη σχετικά με τα όσα αναφέρατε θα ήταν χρήσιμο πριν εξετάσουμε το σύστημα υγραεριοκίνησης, να ελέγξουμε πρώτα ότι το σύστημα ανάφλεξης του αυτοκινήτου σας, το σύστημα ρύθμισης ροής του αέρα και η πεταλούδα βρισκονται σε καλή κατάσταση.

Πιο συγκεκριμένα, το ελαττωματικό σύστημα ανάφλεξης δημιουργεί κοψίματα και ρετάρισμα, ενώ η βρώμικη ή αρρύθμιστη πεταλούδα επηρεάζει την ισχύ του κινητήρα και σε ορισμένες περιπτώσεις δημιουργεί και σβησίματα αυτού.  Οι παραπάνω αιτίες, εμφανίζονται με μικρή ένταση (έως αμελητέα) σε λειτουργία του αυτοκινήτου με βενζίνη ενώ σε αντίθεση στη λειτουργία με αέριο τα αίτια είναι πολύ πιο αισθητά.
Στην περίπτωση που τα παραπάνω συστήματα βρίσκονται σε καλή κατάσταση, θα πρέπει να ξεκινήσουμε διαγνωστικό έλεγχο μέσω του προγράμματος που "φοράει" το σύστημα.
Σε έναν γενικότερο έλεγχο, θα πρέπει να εξεταστούν τα κάτωθι  βασικά εξαρτήματα του συστήματος καθώς και:

  1.  Ο προγραμματισμός- ρύθμιση.
  2.  Τα βασικά σήματα λήψης όπως στροφές κινητήρα, κεντρική τροφοδοσία, ρεύμα διακόπτη
  3.  Οι βασικοί αισθητήρες του συστήματος όπως αισθητήρας θερμοκρασίας πνεύμονα, αισθητήρας ΜΑΡ κ.α.
  4.  Η τροφοδοσία αερίου καυσίμου
  5.  Ο έλεγχος μπεκιέρας
  6.  Οι ρύθμισεις χάρτη και παραμέτρων λειτουργίας
  7.  Οι συνδέσεις πλεξούδας
  8.  Τα φίλτρα υγραερίου (τα οποία θα πρέπει να αντικαθιστανται τουλάχιστον κάθε χρόνο ή κάθε 15.000 χλμ, αναλόγως του ότι προηγηθεί)
  9.  Ο έλεγχος ηλεκροβαλβίδων (π.χ. ότι δεν είναι κολλημένες από βρωμιές καυσίμου)

Οποιαδήποτε ύπαρξη των ανωτέρων θα μπορούσε να αιτιολογήσει την ανεξέλεγκτη αλλαγή σε λειτουργία βενζίνης.

Όσον αφορά το πρόβλημα του κινητήρα (ότι σβήνει) όταν τελειώνει το αέριο καυσίμου, αυτή η δυσλειτουργία θα μπορούσε να οφείλεται ή σε κακή ρύθμιση του συστήματος (λανθασμένα όρια μεταγωγής χαμηλής πίεσης και χρονικής διάρκειας) ή σε ελλατωματικό αισθητήρα ΜΑΡ (ο αισθητήρας δεν αντιλαμβάνεται την πτώση πίεσης).

Σε κάθε περίπτωση, θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο  συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .  

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημά μας στη  Μεταμόρφωση (τηλ. επικοινωνίας, 2102835840) ή με το υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (τηλ. επικοινωνίας, 2109626633 ). Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και τα ωράρια λειτουργίας μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα  της εταιρείας στο www.autogastsopelogiannis.gr.

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν  πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Με εκτίμηση

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ. ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΤΟ ΙΧ TERIOS 1.5 ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΧΩΡΟΥ.. ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΠΟΥΚΑΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΜΠΑΙΝΕΙ ΟΡΘΙΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤ ΜΠΑΓΚΑΖ? ΓΙΑ 45ΑΡΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ Η ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΙΟ ΜΙΚΡΗ.. ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΩ ΠΟΙΑ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΣΤΟ ΤΕΡΙΟΣ 1.5 ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΩ..

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Δρόσο
 
Θα χαρούμε να απαντήσουμε στο ερώτημά σας.  Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε απευθείας με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας στο 2102835840 (Κατάστημα Μεταμόρφωσης) ή στο 2109626633 (Κατάστημα Ελληνικού).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα μας www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεση σας.

KAΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΜΑΙ ΜΕ ΓΝΩΜΗ-ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΤΗ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ. ΕΠΕΛΕΞΑ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΑΣ ΛΟΓΩ ΤΩΝ ΚΑΛΩΝ ΣΧΟΛΙΩΝ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ.ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΔΩΣΕΤΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΕΥΘΥΝΟ ΤΗΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΑΠΟΡΕΙΕΣ ΜΟΥ.ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Διαβάστε την απάντηση

Aγαπητέ κύριε Μπίτζη

Θα χαρούμε να απαντήσουμε στο ερώτημά σας.  Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε απευθείας με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας στο 2102835840 (Κατάστημα Μεταμόρφωσης) ή στο 2109626633 (Κατάστημα Ελληνικού).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα μας www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεση σας.

Καλησπερα....δυστυχως δεν εκανα ερευνα αγορας πριν μπω στη διαδικασια να αγορασω αυτοκινητο και εμεινα με ενα τερας να ρουφαει 9 με 10 λιτρα βενζινα χαιδευοντας το γκαζι....ρωτωντας εγκαταστατες υγραεριου για το πια θα ηταν η καλυτερη επιλογη για το ιχ μου ολοι μου εδειναν την εξης απαντηση (δεν υπαρχει kit που να υποστηριζει τον συγκεκριμενο κινητηρα... το αμαξι ειναι Alpha Romeo 159 tbi 1750 ..... ψαχνοντας on line βρηκα το link http://prinsautogas.es/dlm-alfa-romeo-159-1750-tbi-inyeccion-directa/  γνωριζοντας οτι δουλευετε τα συστηματα PRINS σας παρακαλω δωστε μου μια λυση

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Μακρή,

Για να ενημερωθείτε πλήρως σχετικά με το κατάλληλο σύστημα υγραεριοκίνησης για το όχημά σας και για την αντίστοιχη οικονομική προσφορά μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας στο κεντρικό κατάστημα της Μεταμόρφωσης ή στο υποκατάστημα Ελληνικού.
 
Περισσότερα στοιχεία σχετικά με την ακριβή διεύθυνση, τα τηλέφωνα επικοινωνίας και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων , μπορείτε να βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας μας  www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Καλησπέρα στους καλύτερους όπως ακούω... Θα ήθελα να βάλω Γκάζι και πρίν μάθω τιμές θα ήθελα να δοκινάσουμε την δεξαμενή στο πόρτ παγκάζ ..και εάν μπορούμε την βάλουμε από κάτω.? 1) Επειδή το καζανάκι τις εξάτμισης είναι λίγο στα τελευταία του εάν μπορώ να την μεταφέρω όλη δεξια 2)Μου απελευθερώνει χώρο 100 cm - 20 cm για απόσταση από την νέα εξάτμιση.. και χώρο καθαρό μέχρι 40cm πλάτος και 35 cm υψος. Η ερώτηση είναι καθαρά εάν μετατρέψω τον χώρο κάτω από το πορτ παγκαζ χωρίς να κρέμμεται κάτω από πίσω άξονα και προφυλακτήρα φτιάξω την εξάτμιση όλη δεξια και δημιουργήσω μια σκάφη στεγανή να μπεί η τορπιλοειδής δεξαμενή LPG = αναλλαμβάνεται να μου κάνεται εγκατάσταση ( μάλλον 50lit lpg tank ) με όλες τις εγγυήσεις κ.ο.κ. και με σύστημα laviretzo Italy ...????? Σας ευχαριστώ και συγνώμη που κούρασα - διαμένω Νέα Φιλαδέλφεια και εάν μπορώ να μιλήσω με κάποιων κύριο στην Μεταμόρφωση στην διάθεση σας.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Καραλιώτη,

Για να εκφέρουμε εμπεριστατωμένη άποψη σχετικά με τα όσα αναφέρατε θα ήταν χρήσιμο να ελέγξουμε πρώτα την διάταξη των εξαρτημάτων,  τον διαθέσιμο χώρο και τις πρακτικές επιλογές που έχουμε για την τοποθέτηση της δεξαμενής.

Σχετικά με τα παραπάνω τεχνικά ζητήματα,  για θέματα επιλογής του κατάλληλου συστήματος υγραεριοκίνησης,  και για την αντίστοιχη οικονομική προσφορά, θα μπορούσατε να ενημερωθείτε από τον κ. Γιώργο Γκόνδρα, στο  κατάστημα της Μεταμόρφωσης,με τηλέφωνο επικοινωνίας  210 2835840

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Καλημέρα έχω βάλει σύστημα υγραεριοκίνησης πριν απο 20.000χλμ.Όταν πηγαινω σε ανοιχτό δρόμο παει καλά. Όταν εχω σταμάτα ξεκίνα μεσα στην πόλη αρχίζει να αναβοσβήνει το λαμπάκι, απο το δείκτη του αερίου, και αρχίζει να δουλεύει με βενζίνη, μετα απο λίγο ξαναμπαίνει μονο του στο αέριο.Άν αρχίσει, το κάνει συνέχεια μετά, μια σταματάει μία ξεκινάει το αέριο.Πολλές φορές όταν το κάνει παίζουν και οι στροφές.Έκανα σερβις καθάρισα και ρύθμισα πεταλούδα γκαζιού, καθάρισα EGR, άλλαξα πολλαπλασιαστές.Στο σύστημα του αερίου πηγα να το ξαναπρογραμματίσουν, άλλαξα φίλτρα,και πάλι τα ίδια.Τι πιστεύετε μπορεί να φταίει?

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Παπαδόπουλε,

Σύμφωνα με τα ερωτήματα που μας παραθέσατε, θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφθείτε κάποιο εξειδικευμένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος του συστήματος υγραεριοκίνησης θα εντοπίσει την βλάβη και θα προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες.

Η εταιρεία μας θα χαρεί να σας εξυπηρετήσει  αν το επιθυμείτε στα τηλέφωνα επικοινωνίας 2102835840 (Κατάστημα Μεταμόρφωσης ) ή στο 2109626633 (Κατάστημα Ελληνικού ).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας  www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεση σας.

Καλημερα σας. Εχω ενα vw sirocco 1400 160hp του 2010 και θελω να μαθω αν μπορω νατο κανω γκαζι και ποσο ειναι το κοστος? Ευχαριστω πολυ...

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Τσιούμα,

Θα χαρούμε να απαντήσουμε στο ερώτημά σας.

Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε απευθείας με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας στο 2102835840 (Κατάστημα Μεταμόρφωσης) ή στο 2109626633 (Κατάστημα Ελληνικού).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων μπορείτε να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα μας www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεση σας.

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ . Θα ήθελα να μου πείτε εάν το NISSAN Qashqai << αντέχει >> μετατροπή σε αέριο .Εχω ακούσει για πολλά προβλήματα στο συγκεκριμένο αμαξι

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Κουκουμάνη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι εφόσον το όχημά σας βρίσκεται σε καλή κατάσταση, έχετε τηρήσει πλήρως τους κανόνες συντήρησης του κατασκευαστή και εφαρμόσετε τις οδηγίες που θα σας υποδειχθούν αναφορικά με το σύστημα υγραεριοκίνησης,  δεν τίθεται κανένας λόγος να βρεθείτε αντιμέτωπος με τυχόν δυσλειτουργίες στο αυτοκίνητό σας. 

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας στο 2102835840 (Κατάστημα Μεταμόρφωσης) ή στο 2109626633 (Κατάστημα Ελληνικού).

Για την ακριβή διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων μας, μπορείτε επίσης να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεσή σας.

καλησπέρα...εχω ένα κia rio rs stasion του 2003 1300kb..υπαρχει καποιο συστημα υγραεροκινησης γιαυτο το αμαξι?

Διαβάστε την απάντηση

Aγαπητέ κύριε  Γκότση,

Θα χαρούμε να απαντήσουμε στο ερώτημά σας. Παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε απευθείας με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας στο 2102835840 (κατάστημα Μεταμόρφωσης) ή στο 2109626633 (κατάστημα Ελληνικού).

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας στο www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεση σας.

Kalhmera sas...eimai sthn ollandia ayth thn stigmh k shmera to proi kathos ebala mprosta to aytokinhto eixa retarisma otan patousa gkazi k se poreia k mou anapse to lampaki tou kinhthra...tha ithela thn sumboulh sas dioti eimai k se ksenh xora k den gnorizo tis aities apo tis opoies proklhthike h blabh... mporo na kano kati?

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Τανάγια
 
Εάν το πρόβλημα παρουσιάστηκε τις πρωινές ώρες με  "κρύο" κινητήρα , φάση κατά την οποία το όχημα λειτουργεί αποκλειστικά με βενζίνη, πιθανότατα να υπάρχει βλάβη στο σύστημα ανάφλεξης του αυτοκινήτου (μπουζί -μπουζοκαλώδια - πολλαπλασιαστές) ή στο σύστημα ψεκασμού της βενζίνης (μπεκ). 

Σε αντίθετη περίπτωση, δηλαδή αν ο κινητήρας ήταν κατά την εκκίνηση ζεστός και λειτουργούσε απ'ευθείας με υγραέριο, τότε θα πρέπει να εξεταστούν -εκτός από το σύστημα ανάφλεξης- και τα κάτωθι εξαρτήματα της μονάδας υγραεριοκίνησης:

  1. Μπεκιέρα
  2. Γενικές ρυθμίσεις μέσω λογισμικού

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

εχω συστημα στακ με λαδιερα ενω μου τελειωσε το λαδι εβαλα σπρει αντι για λαδι στι δεξαμενη και μετα απο μια λιτουργιασ του κινητιρα αρχισε να με δουλευει το αμαξι 3κιλινδρα φταει το σπρει ηη κατι με το ρευμα σασ ευχαριστω

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Μεγκενίδη,

Εφόσον δεν χρησιμοποιείτε την λαδιέρα, θα σας συμβουλεύαμε να κλείσετε την τροφοδοσία της  η οποία βρίσκεται σε κάποιο σημείο στην πολλαπλή του κινητήρα. Σε περίπτωση που το συγκεκριμένο σημείο τραβάει αέρα, ενδέχεται να ρετάρει ο συγκεκριμένος κύλινδρος.

Εναλλακτικά μια άλλη πιθανή πηγή του προβλήματος θα μπορούσε να βρίσκεται στο σύστημα ανάφλεξης.

Σε κάθε περίπτωση , θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο  συνεργείο, το οποίο μέσω διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια του προβλήματος και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες.

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα της Autogas Tsopelogiannis στη Μεταμόρφωση ή με το υποκατάστημα στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε και από την επίσημη ιστοσελίδα  της εταιρείας).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Γεια σας. Θα ηθελα να ρωτησω αν μπορει να μπει μανομετρο που να δειχνει την ποσοτητα της δεξαμενης αεριου μεσα στην καμπινα διπλα απο τα λαμπακια και τον διακοπτη λειτουργιας του συστηματος που τοποθετηθηκε απο το συνεργειο σας στο ελληνικο. ευχαριστω για τον χρονο σας και την απαντηση σας προκαταβολικα

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Πασχάλη,

Θα θέλατε να σας ενημερώσουμε ότι βάση της επίσημης νομοθεσίας, απαγορεύεται να περάσουν οι σωλήνες υγραερίου μέσα από τον χώρο των επιβατών.

Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλούμε όπως επικοινωνήσετε με το εξειδικευμένο τμήμα Αfter Sales της εταιρείας μας στο 2102835840 (Κατάστημα Μεταμόρφωσης) ή στο 2109626633  (Κατάστημα Ελληνικού).

Για την ακριβή διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας των καταστημάτων μπορείτε να επισκεφθείτε επίσης την επίσημη ιστοσελίδα μας www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεση σας .

Γειας με αφορμη την ωραια φορμα που εχετε κανει....Θελω να σας αναφερω εδω και 1 χρονο εβαλα σύστημα αεριου στο αυτοκίνητο μ μαρκα Aitalia gas σε ενσ συνεργείο στην Θεσσαλονίκη το οποιο εκλεισε τωρα με τα χαρτια τιμολ.ολα κανονικα.το προβλημα που εχω ειναι οτι το αυτοκ.σε χαμηλές στροφες η στο κατέβασμα απο 3 στην 2 με σβηνει, και στην πορεια το βλεπω οτι κουτσαρει δεν το βλεπω να πηγαίνει καλά. ..1) πρεπει να βαλω λαδοτυρα. Και ποιον ομως ...τι μπορω να κανω για να φτιαξω το πρόβλημα. 2) πρεπει στης στροφες εκει που το βλεπω να ζορίζεται 3.με 4 χιλιάδες στροφες να προσθεσω περισσότερο βενζινη....Ευχαριστω περιμενω νεα σας.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Γαλάνη,

Με βάση την περιγραφή σας, είναι δύσκολο να ορίσουμε με βεβαιότητα την αιτία του προβλήματος. Πριν επικεντρωθούμε στο σύστημα υγραεριοκίνησης, θα πρέπει πρώτα να βεβαιωθούμε ότι το σύστημα ανάφλεξης και το σύστημα της πεταλούδας βρίσκονται σε καλή κατάσταση. Ένα ελαττωματικό σύστημα ανάφλεξης δημιουργεί κοψίματα και ρετάρισμα ενώ μία βρώμικη ή αρρύθμιστη πεταλούδα  επηρεάζει την ισχύ του κινητήρα και σε ορισμένες περιπτώσεις προκαλεί ακόμη και σβησίματα του κινητήρα. Τα παραπάνω αίτια εμφανίζονται με μικρότερη ένταση (έως αμελητέα) σε λειτουργία με βενζίνη και με αισθητά μεγαλύτερη ένταση σε λειτουργία με αέριο.

Στην περίπτωση που τα παραπάνω συστήματα βρίσκονται σε καλή κατάσταση, τότε θα διενεργήσουμε πρώτα διαγνωστικό έλεγχο μέσω του προγράμματος του συστήματος. Σε γενικές γραμμές, θα πρέπει να ελεγχθούν τα κάτωθι βασικά εξαρτήματα του συστήματος:

  1. Τα βασικά σήματα λήψης όπως στροφές κινητήρα , κεντρική τροφοδοσία, ρεύμα διακόπτη, κ.α.
  2. Οι βασικοί αισθητήρες του συστήματος όπως αισθητήρας θερμοκρασίας πνεύμονα , αισθητήρας ΜΑΡ, κ.α.
  3. Πίεση λειτουργίας αερίου
  4. Τροφοδοσία αερίου καυσίμου
  5. Έλεγχος μπεκιέρας
  6. Ρυθμίσεις χάρτη και παραμέτρων λειτουργίας  
  7. Συνδέσεις πλεξούδας

Σε κάθε περίπτωση , θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο  συνεργείο, το οποίο μέσω διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια του προβλήματος και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .   

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα της Autogas Tsopelogiannis στην Μεταμόρφωση, ή με το υποκατάστημα στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε και από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Εχω συστημα STAG με λαδιερα ενω μου τελειωσε το λαδι εβαλα σπρει αντι για λαδι στη δεξαμενη και μετα απο μια λιτουργιας του κινητιρα αρχισε να με δουλευει το αμαξι 3κιλινδρα φταει το σπρει η κατι με το ρευμα σασ ευχαριστω

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Μεγκενίδη,
 
Εφόσον δεν χρησιμοποιείτε την λαδιέρα, θα σας συμβουλεύαμε να κλείσετε την τροφοδοσία της  η οποία βρίσκεται σε κάποιο σημείο στην πολλαπλή του κινητήρα. Σε περίπτωση που το συγκεκριμένο σημείο τραβάει αέρα, ενδέχεται να ρετάρει ο συγκεκριμένος κύλινδρος.
 
Εναλλακτικά μια άλλη πιθανή πηγή του προβλήματος θα μπορούσε να βρίσκεται στο σύστημα ανάφλεξης.

Σε κάθε περίπτωση , θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο  συνεργείο, το οποίο μέσω διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια του προβλήματος και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .   
 
Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα της Autogas Tsopelogiannis στη Μεταμόρφωση ή με το υποκατάστημα στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε και από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας).
 
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
 
Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Εχω βάλει αέριο σε και τον πρώτο καιρό λειτουργούσε πολύ καλά , εκανα τα σερβις κτλ...καθως περασε ο καιρός , απότομα πεφτουν οι στροφες στα φαναρια καιωσε χαμηλη ταχύτητα / επίσης όταν βάζω μπρος το αυτοκίνητο δεν παίρνει εύκολα.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Λέκκα,
 
Πριν προχωρήσουμε σε οποιοδήποτε έλεγχο του συστήματος υγραεριοκίνησης, θα πρέπει πρώτα να επιβεβαιώσουμε την σωστή λειτουργία των εξαρτημάτων του κινητήρα και συγκεκριμένα του συστήματος ανάφλεξης και του
συστήματος ελέγχου ροής αέρα (πεταλούδα). Η κακή λειτουργία των προαναφερομένων εξαρτημάτωνθα μπορούσαν να δημιουργήσουν φαινόμενα δυσλειτουργίας παρόμοια με αυτά που αναφέρατε και τα οποία γίνονται αντιληπτά, πιο έντονα κατά την κίνηση με αέριο και λιγότερα έντονα κατά την κίνηση με βενζίνη.

Αν τίποτα από τα παραπάνω δεν υφίσταται ως σύμπτωμα, τότε πιθανή αιτία του προβλήματος θα μπορούσε να είναι η κακή ρύθμιση του συστήματος ή η απορρύθμιση - βλάβη ορισμένων βασικών εξαρτημάτων του συστήματος υγραεριοκίνησης όπως ο πνεύμονας, η μπεκιέρα, ο αισθητήρας ΜΑΡ, κ.α.
 
Σε κάθε περίπτωση, θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε ένα εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο  συνεργείο, το οποίο μέσω διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια του προβλήματος και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .   
 
Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα της Autogas Tsopleogiannis στη Μεταμόρφωση ή με το υποκατάστημά  στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε και  από την  επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας).
 
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
 
Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Ποιό σύστημα προτείνετε για το εν λόγω αυτοκίνητο για αξιόπιστη λειτουργία; Επίσης, προτείνετε σύστημα με λαδιέρα ή χωρίς; Τέλος, θα ήθελα ένα εκτιμώμενο κόστος εγκατάστασης παρακαλώ

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε,

Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας σχετικά με την επιλογή του κατάλληλου συστήματος υγραεριοκίνησης για το όχημά σας και το αντίστοιχο κόστος αυτού, θα μπορούσατε να επισκεφθείτε ένα από τα δύο καταστήματά μας στη Μεταμόρφωση ή το Ελληνικό και να μιλήσετε με έναν εξειδικευμένο εκπρόσωπό μας.

Περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην επίσημη ιστοσελίδα, www.tsopelogiannisautogas.gr

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Έχω τοποθετήσει ένα σύστημα LOVATO με θύρα OBD (πάνω από 1 χρόνο). To σύστημα lpg λειτουργεί κανονικά. Δύο μέρες τώρα μόνο όταν σβήνω το κινητήρα, ακούγεται ένα σύντομο διπλό μπίπ και αναβοσβήνουν από μία φορά τα led του διακόπτη μεταγωγής καυσίμου(αναβοσβήνει το led της βενζίνης και το led του lpg. Όχι τα led που δείχνουν τη ποσότητα του lpg). Το σύστημα lpg κατά τα άλλα συνεχίζει να λειτουργεί ομαλά χωρίς κάτι το περίεργο. Είναι κάτι προειδοποιητικό ? Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Διαβάστε την απάντηση

Aγαπητέ κύριε Μηλιάτη,
 
Με βάση την περιγραφή του προβλήματός σας, είναι προφανές ότι πρόκειται για προειδοποίηση αναφορικά με σφάλμα του συστήματος ή προειδοποίηση αναφορικά με προγραμματισμένο serivce του συστήματος (εφόσον σχετική εντολή έχει ενεργοποιηθεί από το συνεργείο που εγκατέστησε το σύστημα).

Και στις δύο περιπτώσεις σας συμβουλεύουμε να επισκεφτείτε ένα εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο  συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος της Lovato, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια την αιτία της προειδοποίησης και να προχωρήσει στις απαραίτητες
διορθωτικές ενέργειες.

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από την εταιρεία μας, από το  κεντρικό κατάστημα στη Μεταμόρφωση ή από το υποκατάστημα Ελληνικού (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Καλησπέρα σας! Ο δείκτης βενζίνης νομίζω πως έχει πρόβλημα.Όσο κινείται το αυτοκίνητο,ο δείκτης υποχωρεί σαν να καταναλώνεται κανονικά η βενζίνη(ενώ το σύστημα είναι γυρισμένο μόνο στο αέριο).Το τρελό όμως το παρατήρησα σήμερα,που ενώ γέμισα τη δεξαμενή του αερίου,εκτός απο τη στάθμη στα λαμπάκια του αερίου,ανέβηκε και η στάθμη της βενζίνης.Κοινώς δείχνει ότι θέλει,όποτε θέλει.Νομίζω πως κανονικά ο δείκτης της βενζίνης δε θα έπρεπε να αλλοιώνεται καθόλου.Τι κατανάλωση να κάνει άλλωστε με μόνο την προθέρμανση του κινητήρα;Υπάρχει κάποιος τρόπος να σταθεροποιηθεί ο δείκτης επιτέλους ή τελοσπάντων να γνωρίζω αν όντως καίει αμόλυβδη ή να καταλαβαίνω όντως πότε πρέπει να ανατροφοδοτώ με αμόλυβδη το αυτοκίνητο;Σας ευχαριστώ προκαταβολικά για το χρόνο σας!!!

Διαβάστε την απάντηση

Aγαπητέ κύριε Μπαμπαΐτη,

Το πρόβλημα  που περιγράψατε στο μήνυμά σας εμφανίζεται σε οχήματα των οποίων η ένδειξη στάθμης καυσίμου βενζίνης, δεν υπολογίζεται μόνο βάσει της στάθμης του φλοτέρ αλλά σε συνδυασμό με την χιλιομετρική απόσταση την οποία διανύει το όχημα.

Πρακτικά, όταν κινείστε με υγραέριο, ο δείκτης καυσίμου βενζίνης κατεβαίνει καθώς ο υπολογιστής του οχήματος αντιλαμβάνεται ότι διανύονται χιλιομετρικές αποστάσεις. Σε περίπτωση που γεμίσουμε την δεξαμενή (έστω και με μικρή ποσότητα), ο υπολογιστής
επαναφέρει τα δεδομένα παρουσιάζοντας την πραγματική στάθμη.

Η λύση για το προαναφερθέν πρόβλημα είναι η τοποθέτηση ενός εξομοιωτή. Πρόκειται για μία ηλεκτρονική πλακέτα η οποία  με την κατάλληλη συνδεσμολογία, επαναφέρει την σωστή ένδειξη στάθμης βενζίνης κάθε φορά που κλείνουμε και ανοίγουμε τον διακόπτη του κινητήρα και μόνο.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το κόστος και την τοποθέτηση του εξομοιωτή, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα στη Μεταμόρφωση ή με το υποκατάστημα Ελληνικού (στοιχεία επικοινωνίας καθώς και περισσότερες πληροφορίες θα βρείτε στην επίσημη εταιρική ιστοσελίδα).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

kalispera sas exo forthgo ford werke. me sistima venzini-ygraerio. kai eine me karmpirater. otan pao na to valo mprosta me ygraerio den ksekina. dokimasa kai eno leitourgi me venzini na to valo na sinexisi me ygraerio kai otan telione i venzini esvine. tha mporousate na mou peite to ti mporei na fteei .kostos peripou episkeyis. kai an tha mporousa na to ftiakso se esas.

Panos Moustakas

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Μουστάκα,

Με βάση την περιγραφή σας και με δεδομένη την πολυπλοκότητα των συστημάτων υγραεριοκίνησης, είναι δύσκολο να εκφέρουμε εμπεριστατωμένη άποψη για την αιτία της βλάβης,

Η δυσλειτουργία του συστήματος θα μπορούσε να οφείλεται στις παρακάτω αιτίες:

  • Σε κολλημένες ηλεκτροβαλβίδες
  • Σε εσωτερική βλάβη του πνεύμονα
  • Σε φθορά των σωληνώσεων
  • Σε ελαττωματική καλωδίωση
  • Σε ελαττωματικό διακόπτη επιλογής
  • Σε ελαττωματική πολυβαλβίδα
  • Σε κακή ρύθμιση του συστήματος

Κατά συνέπεια, δεν θα ήταν επαγγελματικό εκ μέρους μας να αναφέρουμε το κόστος επισκευής για μία βλάβη που δεν γνωρίζουμε σε τι ακριβώς οφείλεται.
Η εταιρεία μας προτίθεται να πραγματοποιήσει  έναν σύντομο έλεγχο του συστήματος ώστε να αποκτήσει μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα του συστήματός και να εντοπίσει την αιτία της βλάβης.

Μετά την ολοκλήρωση του εν λόγω ελέγχου θα είμαστε σε θέση να σας ενημερώσουμε σχετικά με τις συγκεκριμένες υπηρεσίες επισκευής και το αντίστοιχο κόστος αυτών.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα στη  Μεταμόρφωση ή με το υποκατάστημα Ελληνικού (για περισσότερες πληροφορίες,  μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα
της εταιρείας).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν  πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Καλημερα, Εχω περασει αεριο στο αυτοκινητο εδω και 3 χρονια, απο πέρυσι το καλοκαιρι μου εχει παρουσιαστει το εξης προβλημα: Μονο κατα τους ανοιξιατικους εως φθινοπωρινους μηνες σε θερμοκρασιες γυρω στους 19 με 23 βαθμους το πρωι και μονο το πρωι, κατα την πρωτη εκκινηση ρεταρι το αμαξι, σαν να τρεμοπαιζει. Μετα απο μισο λεπτο δουλευει σχεδον κανονικα και τέλεια οταν τελικα συνδεθει το αεριο. Το συνεργειο μου μιλησε για πεταλουδα ή αντλια βενζινης, εχετε καποια αποψη;

ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Μιχαηλίδη,
 
Εφόσον το αυτοκίνητό σας λειτουργεί τέλεια στην κίνηση με αέριο τότε εύλογα μπορούμε να ισχυριστούμε ότι το πρόβλημα δεν οφείλεται στο σύστημα υγραεριοκίνησης.
Η τοποθέτηση του συνεργείου στο οποίο αναφέρεστε, σχετικά με την πεταλούδα ή την αντλία βενζίνης θα μπορούσε να είναι βάσιμη. Αιτίες του προβλήματος επίσης θα μπορούσαν να είναι:
Πρόβλημα στην βαλβίδα του ρελαντί (σχετικό με την παρατήρηση για την πεταλούδα)
Ο κινητήρας τραβάει αέρα από κάποιο χαλασμένο κολάρο

Υπάρχει κάποιο κολλημένο μπεκ βενζίνης

Η δυσκολία εντοπισμού του προβλήματος οφείλεται στο γεγονός ότι αυτό παρουσιάζεται περιστασιακά.
Για να είναι εμπεριστατωμένος ο έλεγχος στο αυτοκίνητό σας, θα πρέπει αυτός να πραγματοποιηθεί κατά την στιγμή που εμφανίζονται τα προαναφερθέντα συμπτώματα.

Βρισκόμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε περαιτέρω διευκρίνηση χρειαστείτε.

Ειναι αλήθεια οτι προσφέρεται δωρεάν το πρωτο σέρβις στα 15000km Kai ti συμπεριλαμβάνει αυτο το Σέρβις

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Μελά,  

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι ο πρώτος έλεγχος του συστήματος υγραεριοκίνησης στις 3000χλμ - 6000 χλμ (και όχι το πρώτο service που πραγματοποιείται στις 15.000 χλμ), παρέχεται δωρεάν απο την εταιρεία μας.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας για κάθε επιπρόσθετη πληροφορία.

ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΚΑΝΕΙ "ΒΟΥΤΙΑ" ΟΤΑΝ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΜΕ ΥΓΡΑΕΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ.ΟΤΑΝ ΟΜΩΣ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ π.χ.ΣΤΟΠ,ΦΑΝΑΡΙ....ΜΟΛΙΣ ΒΓΆΛΩ ΤΗΝ ΤΑΧΎΤΗΤΑ.. ΤΟ ΣΤΡΟΦΟΜΕΤΡΟ ΚΑΝΕΙ "ΒΟΥΤΙΑ" ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΒΗΝΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ.ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΡΚΑΣ GASITALY F3 OBD. ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Δίπλα,

Απο την περιγραφή που μας δίνετε  και με μία πρώτη εκτίμηση, θα μπορούσαμε να αναφερθούμε στις εξής αιτίες:

  1. Σε δυσλειτουργία βασικών εξαρτημάτων του κινητήρα
  2. Σε δυσλειτουργία του συστήματος υγραεριοκίνησης

Στην πρώτη περίπτωση θα προτείναμε τον έλεγχο του συστήματος ανάφλεξης (μπουζί, μπουζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστές ) και του συστήματος ελέγχου ροής - μαζας αέρος, δηλαδή την πεταλούδα , η οποία μπορεί να χρειάζεται ρύθμιση - καθαρισμό καθώς και τον αισθητήρα  ροής - μάζας αέρος.

Η χρήση αερίου καυσίμου, ενδέχεται να εμφανίσει τις αδυναμίες των προαναφερόμενων  συστημάτων πιο έντονα από ότι σε λειτουργία βενζίνης και με αντίστοιχη δυσλειτουργία του κινητήρα (διακοπές στην λειτουργία του κινητήρα ή ρετάρισμα ).

Στην δεύτερη περίπτωση, θα προτείναμε να ελεγχθούν τα κάτωθι: 

  • Σε ελαττωματικό πνεύμονα: Σε περίπτωση δυσλειτουργίας του πνεύμονα, ενδέχεται να έχουμε μικρότερη πίεση αερίου απο την προρυθμισμένη, η  σε χειρότερη περίπτωση την είσοδο υγρού αερίου καυσίμου στον κινητήρα. Και στις δύο περιπτώσεις ο κινητήρας δεν τροφοδοτείται με την σωστή ποσότητα αερίου καυσίμου με αποτέλεσμα να εμφανίζει πανόμοιότυπη συμπεριφορά με αυτή που μας περιγράψατε. Σε αυτή την περίπτωση ενδεχομένως θα εμφάνιζε και ένδειξη σφάλματος κινητήρα "check engine".
  • Σε ελαττωματική μπεκιέρα αερίου. Σε αυτή την περίπτωση, ενδέχεται  κάποιοι κύλινδροι να μην τροφοδοτούνται με την απαιτούμενη ποσότητα αερίου καυσίμου, ο κινητήρας ρετάρει και δεν αποδίδει την προκαθορισμένη ισχύ.
  • Σε ελλειπή  προγραμματισμό του συστήματος υγραεριοκίνησης

Δεδομένης της πολυπλοκότητας του συστήματος και των κανόνων ασφαλείας που πρέπει να εφαρμόζονται, σας προτείνουμε να επισκεφτείτε κάποιο αδειοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία των αναφερόμενων αισθητήρων και του μειωτήρα, ταυτόχρονα με όλα τα δεδομένα στοιχεία του συστήματος, ώστε να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος και να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες ενέργειες. 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε  απο την εταιρεία μας, στο κεντρικό κατάστημα της  Μεταμόρφωσης, στο υποκατάστημά στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας μας).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν  πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Εγκατέστησα κιτ LPG της LOVATO (easy fast) το 2011. Τα 2 πρώτα χρόνια το σύστημα λειτούργησε ικανοποιητικά χωρίς προβλήματα. Εδώ και ένα χρόνο περίπου, όμως, στη λειτουργία με υγραέριο άρχισαν κάποιες δυσλειτουργίες. Πιο συγκεκριμένα: άλλοτε ξαφνικές αλλαγές από LPG σε βενζινη σε τυχαίες χρονικές στιγμές χωρις να συντρέχει έλλειψη καυσίμου στη δεξαμενη LPG και άλλοτε αδυναμία αρχικής εμπλοκής του υγραερίου ακόμα και όταν το μοτέρ λειτουργεί σε θερμοκρασία πλησίον της ονομαστικής. Σε πρόσφατη διαδρομή με υγραέριο το μοτέρ έσβησε τελείως 2 φορές (τη μια κατά την επιβράδυνση προ κόκκινου σηματοδότη και μια κατά την επιτάχυνση μετά από επιβράδυνση προ διασταύρωσης). Επίσης, το μοτέρ στο ρελαντί παρουσιάζει πλέον ελαφρύ κραδασμό και ήπια διακύμανση του δείκτη του στροφομέτρου κατά τη λειτουργία με LPG μετά από κάποιο χρονικό διάστημα. Ποια η άποψη σας επί του θέματος, δεδομένου και των ακόλουθων στοιχείων: 1. Πρόσφατα έκανα το "μεγάλο" service στο κιτ υγραερίου (αλλαγή φίλτρων και των μπεκ) καθ' υπόδειξη του εγκαταστάτη, που δηλώνει ότι δεν εντοπίζει κάποια βλάβη και εν μέρει "ενοχοποιεί" το καύσιμο (σύνθεση βουτανίου - προπανίου, πίεση) και 2. Τις τελευταίες 10 μέρες έκανα 400km περίπου αποκλειστικά με βενζίνη χωρίς προβλήματα... Σας ευχαριστώ.

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Αθανασίου,

Με βάση την περιγραφή που μας δίνετε και με μία πρώτη εκτίμηση, θα μπορούσαμε να θέσουμε τις εξής αιτίες:

  1. Δυσλειτουργία βασικών εξαρτημάτων του κινητήρα
  2. Δυσλειτουργία του συστήματος υγραεριοκίνησης

Στην πρώτη περίπτωση θα προτείναμε τον έλεγχο του συστήματος ανάφλεξης (μπουζί, μπουζοκαλώδια ή / και πολλαπλασιαστές ) Η χρήση αερίου καυσίμου ενδέχεται να εμφανίσει τις αδυναμίες του προαναφερόμενου συστήματος, με αντίστοιχη δυσλειτουργία (διακοπές στην λειτουργία του κινητήρα ή ρετάρισμα ). Επίσης θα θέλαμε να τονίσουμε ότι, η πιθανή δυσλειτουργία του συστήματος  ανάφλεξης, όταν αυτό βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, εμφανίζεται μόνο κατά την χρήση αερίου καυσίμου. Σε ακόμα πιο προχωρημένη  κατάσταση το πρόβλημα εμφανίζεται με πολύ μικρότερη ένταση και στην χρήση βενζίνης .

Στην δεύτερη περίπτωση, θα προτείναμε να ελεγχθούν τα κάτωθι:

  • Καλωδίωση , καθώς και τα βασικά σήματα που λαμβάνονται από τον κινητήρα όπως, ρεύμα διακόπτη, σήμα στροφών κινητήρα, ρεύμα βασικής τροφοδοσίας , θερμοκρασία πνεύμονα, αισθητήρας ΜΑΡ. Στην περίπτωση απώλειας  ή λανθασμένης λήψης των παραπάνω σημάτων ή ελαττωματικών εξαρτημάτων,  το σύστημα υγραεριοκίνησης -για λόγους ασφαλείας- απενεργοποιείται επαναφέροντας τον κινητήρα σε λειτουργία βενζίνης. Κατά την μεταγωγή και την  συνεχή εναλλαγή, δημιουργείται "κλότσημα" στον κινητήρα.  Στη περίπτωση αυτή, στον  διακόπτη μεταγωγής, θα αναβόσβηνε η ένδειξη λειτουργίας αερίου καυσίμου.  
  • Σε ελαττωματικό πνεύμονα. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας του πνεύμονα, ενδέχεται να έχουμε μικρότερη πίεση αερίου από την προρυθμισμένη ή σε χειρότερη περίπτωση την είσοδο υγρού αερίου καυσίμου στον κινητήρα. Και στις δύο περιπτώσεις ο κινητήρας δεν τροφοδοτείται με την σωστή ποσότητα αερίου καυσίμου με αποτέλεσμα, να εμφανίζει πανομοιότυπη συμπεριφορά με αυτή που μας περιγράψατε. Σε αυτή την περίπτωση ενδεχομένως θα εμφανιζόταν και η ένδειξη  σφάλματος κινητήρα "check engine".
  • Σε ελαττωματική μπεκιέρα αερίου. Σε αυτή την περίπτωση, ενδέχεται  κάποιοι κύλινδροι να μην τροφοδοτούνται με την απαιτούμενη ποσότητα αερίου καυσίμου, ο κινητήρας ρετάρει και δεν αποδίδει την προκαθορισμένη ισχύ.
  • Σε ελλειπή  προγραμματισμό του συστήματος υγραεριοκίνησης

Δεδομένης της πολυπλοκότητας του συστήματος και των κανόνων ασφαλείας που πρέπει να εφαρμόζονται, σας προτείνουμε να επισκεφτείτε  κάποιο αδειοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία των αναφερόμενων αισθητήρων και του μειωτήρα,  ταυτόχρονα με όλα τα δεδομένα στοιχεία του συστήματος, ώστε να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος και να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες ενέργειες.  
 
Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από την εταιρεία μας, στο κεντρικό κατάστημα της  Μεταμόρφωσης, η στο υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εταιρείας).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν  πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη η ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Μπορείτε να μου πείτε ποια η ονομασία ή ποιο ειναι το καλυτερο λάδι να βάλω οταν τελειώσει το λάδι στην λαδιές; Ευχαριστω

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητή κύριε Τζότζολη,

Προκειμένου να εκφράσουμε τεκμηριωμένα οποιαδήποτε άποψη σχετικά με την αξιοπιστία των λαδιών, θα πρέπει να έχουμε αποτελέσματα αντίστοιχων ερευνών - ελέγχων από αρμόδιους τεχνικούς  φορείς στην Ελλάδα, πράγμα το οποίο - εξ όσων γνωρίζω- δεν υπάρχει έως σήμερα.
 
Ανεξάρτητα από τα παραπάνω, η εταιρεία μας εδώ και αρκετά χρόνια χρησιμοποιεί το λάδι της Flash Lube  έχοντας αποκομίσει έως σήμερα τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα αναφορικά με την ασφάλεια του κινητήρα  Ως εκ τούτου , προτείνουμε ανεπιφύλακτα  το προϊόν αυτό ως ένα αποδεδειγμένα καλό προϊόν. Δεν είναι τυχαία άλλωστε η πρώτη θέση που κατέχει παγκοσμίως στον κλάδο του.
 
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά προσωπική άποψη σχετικά με την ερώτησης σας  και δεν έχουν σκοπό να υποτιμήσουν φυσικά άλλα παρόμοια προϊόντα.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

Χαίρετε έχω εγκαταστήσει σύστημα Landirenzo εδώ και 4 χρόνια και εδώ και 10 μέρες στην κίνηση με υγραέριο το αμάξι κλωτσάει όταν επιταχύνω από χαμηλές στροφές (1-2-3-ταχύτητα). Στην πορεία με 50 χλμ και πάνω δεν καταλαβαίνω κάτι. Επειδή όμως κινούμαι στην πόλη είναι πολύ ενοχλητικό το κλώτσημα. Στο συνεργείο εστιάζουν μάλλον σε δυσλειτουργία του πνεύμονα . . . , έχοντας ελέγξει φίλτρα μπεκ και άλλα . . . (Τα χλμ με υγραέριο είναι περίπου 16.000) καμιά ιδέα; Υ.Γ. Το κλώτσημα γίνεται μετά από την αλλαγή από βενζίνη σε υγραέριο και μάλιστα όχι αμέσως αλλά αφού δουλέψει με υγραέριο για λίγο (1-2 λεπτά το πολύ)

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Παπανικολάου,

Απο την περιγραφή που μας δίνετε και με μία πρώτη εκτίμηση, θα μπορούσαμε να αποδώσουμε το πρόβλημα σε δύο βασικά σημεία:

  1. Σε δυσλειτουργία βασικών εξαρτημάτων του κινητήρα
  2. Σε δυσλειτουργία του συστήματος υγραεριοκίνησης

Στην πρώτη περίπτωση θα προτείναμε τον έλεγχο του συστήματος ανάφλεξης (μπουζί, μπουζοκαλώδια ή και πολλαπλασιαστές)
Η χρήση αερίου καυσίμου, ενδέχεται να εμφανίσει τις αδυναμίες του προαναφερόμενου συστήματος, με αντίστοιχη δυσλειτουργία (διακοπές στην λειτουργία του κινητήρα ή και ρετάρισμα).

Στην δεύτερη περίπτωση, θα προτείναμε να ελεγχθούν τα κάτωθι:

  • Καλωδίωση , καθώς και βασικά σήματα που λαμβάνονται από τον κινητήρα όπως ρεύμα διακόπτη, σήμα στροφών κινητήρα, ρεύμα βασικής τροφοδοσίας, θερμοκρασία πνεύμονα, αισθητήρας ΜΑΡ: Στην  περίπτωση απώλειας , λανθασμένης λήψης των παραπάνω σημάτων ή ελαττωματικών εξαρτημάτων,  το σύστημα υγραεριοκίνησης, για λόγους ασφαλείας , απενεργοποιείται επαναφέροντας τον κινητήρα  σε λειτουργία βενζίνης. Κατά την μεταγωγή και την  συνεχή εναλλαγή, δημιουργείται "κλότσημα" στον κινητήρα. Στη περίπτωση αυτή,  αναβοσβήνει η ένδειξη λειτουργίας αερίου καυσίμου στον διακόπτη μεταγωγής.
  • Σε ελαττωματικό πνεύμονα: Σε περίπτωση δυσλειτουργίας του πνεύμονα, ενδέχεται να έχουμε μικρότερη πίεση αερίου από την προρυθμισμένη ή  σε χειρότερη περίπτωση την είσοδο στον κινητήρα υγρού αερίου καυσίμου. Και στις δύο περιπτώσεις ο κινητήρας δεν τροφοδοτείται με την σωστή ποσότητα αερίου καυσίμου με αποτέλεσμα πανομοιότυπης συμπεριφοράς με αυτή που μας περιγράψατε. Σε αυτή την περίπτωση ενδεχομένως θα υπήρχε και ένδειξη σφάλματος κινητήρα "check engine".
  • Σε ελαττωματική μπεκιέρα αερίου, αλλά σύμφωνα με την περιγραφή σας αυτό έχει ήδη ελεγχθεί
  • Σε ελλειπή  προγραμματισμό του συστήματος υγραεριοκίνησης

Δεδομένης της πολυπλοκότητας του συστήματος και των κανόνων ασφαλείας που πρέπει να εφαρμόζονται, σας προτείνουμε να επισκεφτείτε  κάποιο αδειοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο προκειμένου να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία των αναφερόμενων αισθητήρων και του μειωτήρα, ταυτόχρονα με όλα τα δεδομένα στοιχεία του συστήματος, ώστε να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος και να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες ενέργειες.  

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από την εταιρεία μας,  στο κεντρικό κατάστημα στη Μεταμόρφωση ή στο υποκατάστημά Ελληνικού (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας και σας ευχαριστούμε για τον ενδιαφέρον σας στην εταιρεία Autogas Tsopelogiannis.

Εχω βάλει συστημα lovato και ενώ λειτουργούσε κανονικά εδώ και δύο χρόνια, τον τελευταίο καιρό όταν βάζω μπροστά το αυτοκίνητο και ενώ πάει να λειτουργήσει με αέριο (μετά από κάποια χιλιόμετρα) μου κάνει μπούκωμα, σφυρίζει το ενδεικτικό βενζίνης - αερίου και γυρνάει σε βενζίνη. όταν πατάω το κουμπί ενεργοποίησης αερίου κάνει το ίδιο. Όταν φτάσει ο δείκτης θερμοκρασίας στη μέση, τότε λειτουργεί κανονικά. Αυτό το κάνει κάποιες φορές μόνο όταν είναι κρύο, όταν είναι ζεστό δεν παρουσιάζει κανένα θέμα

Διαβάστε την απάντηση

Αγαπητέ κύριε Σιδερή,

Με βάση το ιστορικό που μας αναφέρατε, το πρόβλημα θα μπορούσε  να οφείλεται:

  1. Στον αισθητήρα θερμοκρασίας του μειωτήρα
  2. Στον αισθητήρα αερίου καυσίμου
  3. Σε ελαττωματική καλωδίωση
  4. Σε ελαττωματικό μειωτήρα

Ο αισθητήρας θερμοκρασίας του μειωτήρα και ο αισθητήρας θερμοκρασίας αερίου,   μέσω του καθορισμού των τιμών τους  απο το λογισμικό, συντελούν αποφασιστικά στην μεταγωγή του συστήματος απο βενζίνη σε αέριο καύσιμο.

Επιπρόσθετα ο μειωτήρας , θερμαινόμενος απο το κύκλωμα του αυτοκινήτου, θα πρέπει να εξατμίζει πλήρως το υγρό υγραέριο, χωρίς να αφήνει να περάσουν σταγονίδια αερίου καυσίμου, τα οποία ενδέχεται να δημιουργούν επίσης  το προαναφερόμενο πρόβλημα.

Προτείνουμε λοιπόν να ελέγξετε το αυτοκίνητό σας σε κάποιο αδειοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία των αναφερόμενων αισθητήρων και του μειωτήρα, ταυτόχρονα με όλα τα δεδομένα στοιχεία του συστήματος, ώστε εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος και πραγματοποιηθουν οι απαραιτητες ενέργειες.  

Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε και απο την εταιρεία μας, απο το κεντρικό  καταστημα της  Μεταμόρφωσης ή απο το κατάστημά μας στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε απο την επισημη ιστοσελίδα της εταιρείας).

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

mapMetamorfosi

Μεταμόρφωση

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Λεωφ. Τατοϊου 89,
Τηλ: 210 2835840
Fax: 211 1838459

mapElliniko

Ελληνικό

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Έναντι Μετρό Ελληνικού
Λεωφ. Βουλιαγμένης 70,
Τηλ/Fax: 210 9626633


mapAgia

Αγία Παρασκευή

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Πλησίον Πλ. Αγίας Παρασκευής
Λεωφ. Μεσογείων 409,
Τηλ/Fax: 210 6012839


Ωράριο λειτουργίας καταστημάτων

Τμήμα Πωλήσεων κατάστημα Μεταμόρφωσης, Ελληνικού & Αγ. Παρασκευής
Δευτέρα-Παρασκευή: 8:00-17:00, Σάββατο: 9:00-13:00

Λογιστήριο
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

After Sales Service
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

Δείτε όλους τους τρόπους πληρωμής εδώ cards2018