Αγαπητέ κύριε Αθανασίου,
Με βάση την περιγραφή που μας δίνετε και με μία πρώτη εκτίμηση, θα μπορούσαμε να θέσουμε τις εξής αιτίες:
- Δυσλειτουργία βασικών εξαρτημάτων του κινητήρα
- Δυσλειτουργία του συστήματος υγραεριοκίνησης
Στην πρώτη περίπτωση θα προτείναμε τον έλεγχο του συστήματος ανάφλεξης (μπουζί, μπουζοκαλώδια ή / και πολλαπλασιαστές ) Η χρήση αερίου καυσίμου ενδέχεται να εμφανίσει τις αδυναμίες του προαναφερόμενου συστήματος, με αντίστοιχη δυσλειτουργία (διακοπές στην λειτουργία του κινητήρα ή ρετάρισμα ). Επίσης θα θέλαμε να τονίσουμε ότι, η πιθανή δυσλειτουργία του συστήματος ανάφλεξης, όταν αυτό βρίσκεται σε αρχικό στάδιο, εμφανίζεται μόνο κατά την χρήση αερίου καυσίμου. Σε ακόμα πιο προχωρημένη κατάσταση το πρόβλημα εμφανίζεται με πολύ μικρότερη ένταση και στην χρήση βενζίνης .
Στην δεύτερη περίπτωση, θα προτείναμε να ελεγχθούν τα κάτωθι:
- Καλωδίωση , καθώς και τα βασικά σήματα που λαμβάνονται από τον κινητήρα όπως, ρεύμα διακόπτη, σήμα στροφών κινητήρα, ρεύμα βασικής τροφοδοσίας , θερμοκρασία πνεύμονα, αισθητήρας ΜΑΡ. Στην περίπτωση απώλειας ή λανθασμένης λήψης των παραπάνω σημάτων ή ελαττωματικών εξαρτημάτων, το σύστημα υγραεριοκίνησης -για λόγους ασφαλείας- απενεργοποιείται επαναφέροντας τον κινητήρα σε λειτουργία βενζίνης. Κατά την μεταγωγή και την συνεχή εναλλαγή, δημιουργείται "κλότσημα" στον κινητήρα. Στη περίπτωση αυτή, στον διακόπτη μεταγωγής, θα αναβόσβηνε η ένδειξη λειτουργίας αερίου καυσίμου.
- Σε ελαττωματικό πνεύμονα. Σε περίπτωση δυσλειτουργίας του πνεύμονα, ενδέχεται να έχουμε μικρότερη πίεση αερίου από την προρυθμισμένη ή σε χειρότερη περίπτωση την είσοδο υγρού αερίου καυσίμου στον κινητήρα. Και στις δύο περιπτώσεις ο κινητήρας δεν τροφοδοτείται με την σωστή ποσότητα αερίου καυσίμου με αποτέλεσμα, να εμφανίζει πανομοιότυπη συμπεριφορά με αυτή που μας περιγράψατε. Σε αυτή την περίπτωση ενδεχομένως θα εμφανιζόταν και η ένδειξη σφάλματος κινητήρα "check engine".
- Σε ελαττωματική μπεκιέρα αερίου. Σε αυτή την περίπτωση, ενδέχεται κάποιοι κύλινδροι να μην τροφοδοτούνται με την απαιτούμενη ποσότητα αερίου καυσίμου, ο κινητήρας ρετάρει και δεν αποδίδει την προκαθορισμένη ισχύ.
- Σε ελλειπή προγραμματισμό του συστήματος υγραεριοκίνησης
Δεδομένης της πολυπλοκότητας του συστήματος και των κανόνων ασφαλείας που πρέπει να εφαρμόζονται, σας προτείνουμε να επισκεφτείτε κάποιο αδειοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία των αναφερόμενων αισθητήρων και του μειωτήρα, ταυτόχρονα με όλα τα δεδομένα στοιχεία του συστήματος, ώστε να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος και να πραγματοποιηθούν οι αναγκαίες ενέργειες.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από την εταιρεία μας, στο κεντρικό κατάστημα της Μεταμόρφωσης, η στο υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εταιρείας).
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη η ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας