Aγαπητέ κύριε Μηλιάτη,
Με βάση την περιγραφή του προβλήματός σας, είναι προφανές ότι πρόκειται για προειδοποίηση αναφορικά με σφάλμα του συστήματος ή προειδοποίηση αναφορικά με προγραμματισμένο serivce του συστήματος (εφόσον σχετική εντολή έχει ενεργοποιηθεί από το συνεργείο που εγκατέστησε το σύστημα).
Και στις δύο περιπτώσεις σας συμβουλεύουμε να επισκεφτείτε ένα εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος της Lovato, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια την αιτία της προειδοποίησης και να προχωρήσει στις απαραίτητες
διορθωτικές ενέργειες.
Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε από την εταιρεία μας, από το κεντρικό κατάστημα στη Μεταμόρφωση ή από το υποκατάστημα Ελληνικού (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας).
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας