Αγαπητέ κύριε Σιδερή,
Με βάση το ιστορικό που μας αναφέρατε, το πρόβλημα θα μπορούσε να οφείλεται:
- Στον αισθητήρα θερμοκρασίας του μειωτήρα
- Στον αισθητήρα αερίου καυσίμου
- Σε ελαττωματική καλωδίωση
- Σε ελαττωματικό μειωτήρα
Ο αισθητήρας θερμοκρασίας του μειωτήρα και ο αισθητήρας θερμοκρασίας αερίου, μέσω του καθορισμού των τιμών τους απο το λογισμικό, συντελούν αποφασιστικά στην μεταγωγή του συστήματος απο βενζίνη σε αέριο καύσιμο.
Επιπρόσθετα ο μειωτήρας , θερμαινόμενος απο το κύκλωμα του αυτοκινήτου, θα πρέπει να εξατμίζει πλήρως το υγρό υγραέριο, χωρίς να αφήνει να περάσουν σταγονίδια αερίου καυσίμου, τα οποία ενδέχεται να δημιουργούν επίσης το προαναφερόμενο πρόβλημα.
Προτείνουμε λοιπόν να ελέγξετε το αυτοκίνητό σας σε κάποιο αδειοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία των αναφερόμενων αισθητήρων και του μειωτήρα, ταυτόχρονα με όλα τα δεδομένα στοιχεία του συστήματος, ώστε εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος και πραγματοποιηθουν οι απαραιτητες ενέργειες.
Σε περίπτωση που επιθυμείτε, μπορείτε να εξυπηρετηθείτε και απο την εταιρεία μας, απο το κεντρικό καταστημα της Μεταμόρφωσης ή απο το κατάστημά μας στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε απο την επισημη ιστοσελίδα της εταιρείας).
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας