Νέο σύστημα για Diesel από την STAG για Υγραεριοκίνηση (LPG) - Αεριοκίνηση (CNG)

Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου STAG Diesel, είναι ένα εναλλακτικό σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου για κινητήρες Diesel, απο 2 έως 16 κυλίνδρους. Το όλο σύστημα βασίζεται στις σύγχρονες τεχνικές λύσεις που επιτρέπουν την ανάμειξη του αερίου και του αέρα κατά την είσοδό τους στον θάλαμο καύσης. Η εγκατάσταση του συστήματος STAG Diesel δεν αποκλείει την οδήγηση μόνο με καύσιμο Diesel, δεδομένου του ότι δεν πραγματοποιείται καμία παρέμβαση στα εξαρτήματα του κινητήρα.

Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου είναι σε θέση να διαχειριστεί με έξυπνο τρόπο τη δοσολογία και των δύο καυσίμων στον κινητήρα ενώ βρίσκεται σε λειτουργία, χάρη στις ενδείξεις των παρακάτω αισθητήρων: αισθητήρα θερμοκρασίας καυσαερίων, αισθητήρας KNOCK και αισθητήρας οξυγόνου (αισθητήρα λάμδα).

Βάση ενός προηγμένου αλγόριθμου της διαδοχικής έγχυσης και του καινοτόμου σύστήματος της αυτόματης προσαρμογής, εξασφαλίζεται η σωστή αναλογία καυσίμου σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα. Ως εκ τούτου, ο χρήστης μπορεί να παρατηρήσει γρήγορα σημαντικά οικονομικά οφέλη.

Βασικά χαρακτηριστικά των ηλεκτρονικών μονάδων ελέγχου STAG Diesel:

1. τοποθετείται σε κινητήρες ντίζελ έως και 8 κυλίνδρους σειριακής λειτουργίας

2. λειτουργία με κινητήρες ντίζελ έως 16 κυλίνδρους σε λειτουργία ψεκασμού Full Group

3. δυνατότητα επιλογής μεταψεκασμών κατά την χρήση του LPG ή του CNG

4. προηγμένο αλγόριθμο για διαδοχική έγχυση αερίου

5. ακριβή δοσολογία αερίου καυσίμου με βάση την τρέχουσα ζήτηση του κινητήρα, την ακριβή μέτρηση του όγκου καυσίμου του ντίζελ, απευθείας από τα μπεκ. Με αυτό τον τρόπο εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή εξοικονόμηση

6. μέτρηση και έλεγχος της ποσότητας έκχυσης του Diesel σε οχήματα με κινητήρες common rail

7. εκτεταμένος αλγόριθμος για την προστασία του κινητήρα

8. έλεγχος θερμοκρασίας των καυσαερίων για τη μέγιστη ασφάλεια του κινητήρα

9. χρήση ανεξάρτητου αισθητήρα οξυγόνου ευρείας ζώνης, wide-band, για τον έλεγχο της δοσολογίας αέρα-καυσίμου (προαιρετική εγκατάσταση για κινητήρες που δεν φέρουν εργοστασιακό αισθητήρα)

10. υποστηρίζουν οχήματα εξοπλισμένα με cruisecontrol

11. δυνατότητα λειτουργίας για την επιλογή Diesel / αερίου με τον διακόπτη LED401

12. διατήρηση ισχύος σε οχήματα με κινητήρες common rail

13. σύστημα αυτόματης βαθμονόμησης

14. δυνατότητα τροποποίησης της αλληλουχίας μπεκ έγχυσης αερίου

Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα:

1. υποστήριξη συστημάτων διαδοχικής έγχυσης αερίου

2. δυνατότητα τροποποίησης αλληλουχίας έγχυσης μπεκ αερίου

3. μέτρηση και έλεγχος της ποσότητας που πετρελαίου που εκχύνεται σε οχήματα με κινητήρες common rail

4. συλλογή δεδομένων από αισθητήρα οξυγόνου ευρέως φάσματος, εγκατεστημένο στον κινητήρα από τον κατασκευαστή

5. ο έλεγχος της αναλογίας αέρα-καυσίμου, από ανεξάρτητο αισθητήρα οξυγόνου ευρείας ζώνης

6. δυνατότητα διατήρησης της ισχύος μετά τη μετατροπή, σε οχήματα με κινητήρες common rail

7. εξασφαλίζει την εξοικονόμηση των καυσίμων, ακόμη και σε χαμηλά φορτία του κινητήρα

8. σύστημα αυτόματης βαθμονόμησης

Πλεονεκτήματα και οφέλη για τους οδηγούς:

  • καμία επίπτωση στη λειτουργία του κινητήρα στην περίπτωση που επιλέξουμε μεταψεκασμούς
  • ομαλή εναλλαγή του συστήματος
  • εξοικονόμηση σε όλο το φάσμα λειτουργίας του κινητήρα
  • προστασία των εξαρτημάτων του κινητήρα,
  • αποτελεσματικότερη καύση
  • αύξηση ισχύος του κινητήρα
  • Αυξημένη ισχύς του κινητήρα

Το σύστημα διπλών καυσίμων LPG / CNG / ντίζελ, καθιστά δυνατή τη χρήση της ενέργειας σε ντίζελ που δεν έχει ξαναχρησιμοποιηθεί μέχρι σήμερα. Όταν το σύστημα υγραεριοκίνησης έχει εγκατασταθεί και ρυθμιστεί σωστά, είναι δυνατόν να αποκτήσουμε μια σημαντική αύξηση της ισχύος και της ροπής, της τάξεως του 10% έως 30%, καθώς μειώνει το λειτουργικό κόστος και βελτίωνει την απόδοση του κινητήρα.

Η αρχή λειτουργίας του συστήματος βασίζεται σε ένα πολύ απλό μηχανισμό. Σε κινητήρες Diesel με μηχανική έγχυση, το αέριο εγχέεται μέσα στην πολλαπλή εισαγωγής, προκαλώντας έτσι βελτιωμένη καύση Diesel , επιπλέον της καύσης αερίου. Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η ισχύς του κινητήρα. Κατά την χρήση του οχήματος, για να διατηρήσουμε τις ίδιες συνθήκες οδήγησης, χρησιμοποιούμε το πεντάλ του γκαζιού με λιγότερη ένταση, με αποτέλεσμα την εξοικονόμηση καυσίμου ντίζελ, εφόσον εξοικονομούμε ενέργεια μέσω της προσθήκης του αερίου καυσίμου. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής της ομαλής οδήγησης καθως και να απολαύσει την εξοικονόμηση καυσίμων, ή να εκμεταλευτεί την αυξημένη ισχύ του οχήματος, έτσι ώστε να αποφέρει μετρήσιμα οφέλη. Σε κινητήρες Common Rail, ο μηχανισμός λειτουργίας είναι ίδιος, αλλά η ρύθμιση γίνεται μέσω της εξομοίωσης των σημάτων του «CR» (αισθητήρας πίεσης Common Rail). H ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα, ενημερώνεται για υψηλότερη πίεση καυσίμου ντίζελ, ενώ η πραγματική τιμή της πίεσης είναι χαμηλότερη. Ταυτόχρονα εισάγουμε αέριο καύσιμο, διατηρώντας παρόμοιες τις παραμέτρους του οχήματος (ισχύς, ροπή), ενώ ταυτόχρονα πετυχαίνουμε σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου ντίζελ.

stagDiesel01

Σχέδιο 1. Ισχύς του κινητήρα σε σχέση με την φάση λειτουργίας (Κόκκινο – περισσότερο αέριο, Βιολετί – λιγότερο αέριο, Μπλέ – Diesel)

stagDiesel02

Σχέδιο 2. Ροπή κινητήρα σε σχέση με την φάση λειτουργίας (Κόκκινο – περισσότερο αέριο, Πράσινο – λιγότερο αέριο, Μπλέ – Diesel)

Έντυπο παρουσίασης STAG Diesel
Έντυπο παρουσίασης STAG Diesel

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

mapMetamorfosi

Μεταμόρφωση

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Λεωφ. Τατοϊου 89,
Τηλ: 210 2835840
Fax: 211 1838459

mapElliniko

Ελληνικό

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Έναντι Μετρό Ελληνικού
Λεωφ. Βουλιαγμένης 70,
Τηλ/Fax: 210 9626633


Ωράριο λειτουργίας καταστημάτων

Τμήμα Πωλήσεων κατάστημα Μεταμόρφωσης & Ελληνικού
Δευτέρα-Παρασκευή: 8:00-17:00, Σάββατο: 9:00-13:00

Λογιστήριο
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

After Sales Service
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

Δείτε όλους τους τρόπους πληρωμής εδώ cards2018