TI EINAI TO ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ
Το φυσικό αέριο είναι ένα φυσικό προϊόν που βρίσκεται σε υπόγεια κοιτάσματα της γης και είτε συναντάται μόνο του, είτε συνυπάρχει με κοιτάσματα πετρελαίου.
Είναι μίγμα υδρογονανθράκων σε αέρια κατάσταση, αποτελούμενο κυρίως από μεθάνιο (σε ποσοστό άνω του 85%), που είναι ο ελαφρύτερος υδρογονάνθρακας, είναι πολύ καθαρό, χωρίς προσμίξεις και θειούχα συστατικά.

Το φυσικό αέριο αποτελεί το φιλικότερο συμβατικό καύσιμο για το
περιβάλλον και τον άνθρωπο.

Η Ελλάδα σήμερα προμηθεύεται φυσικό αέριο από 3 διαφορετικές πηγές:
Από τη Ρωσία (μέσω Βουλγαρίας) μέσω αγωγών σε αέρια μορφή,
Από την Αλγερία με δεξαμενόπλοια σε υγροποιημένη μορφή
Από το Αζερμπαϊτζάν (μέσω Τουρκίας) μέσω αγωγών σε αέρια μορφή.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, το φυσικό αέριο κίνησης χρησιμοποιείται σε πάνω από 2,5 εκατομμύρια οχήματα.


ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ- ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ: Οδηγώντας ένα όχημα με Φυσικό Αέριο επιτυγχάνει κανείς έως 68% οικονομία στο κόστος καυσίμου ανά χλμ, σε σύγκριση με τη βενζίνη.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ: Είναι ελαφρύτερο από τον αέρα, δεν είναι τοξικό και διαχέεται γρήγορα. Θεωρείται από τα ασφαλέστερα καύσιμα κίνησης που χρησιμοποιούνται σήμερα στις μεταφορές. Έχει υψηλότερη θερμοκρασία ανάφλεξης συγκριτικά με τη βενζίνη και το πετρέλαιο, κάτι που μειώνει τις πιθανότητες τυχαίας ανάφλεξης.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ: Η σύσταση και οι φυσικοχημικές ιδιότητες του Φυσικού Αερίου κίνησης στην Ελλάδα ανταποκρίνονται στο μέγιστο βαθμό σε όλες τις προδιαγραφές που ισχύουν σε χώρες της Ε.Ε. και Β. Αμερικής. Επίσης δεν μπορεί να νοθευτεί αφού η παροχή του γίνεται υπό πίεση με ειδικούς αγωγούς απ’ ευθείας από το εθνικό σύστημα μεταφοράς φυσικού αερίου σε ειδικό εξοπλισμό στα πρατήρια.
ΦΙΛΙΚΟ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ: Είναι το πιο καθαρό εναλλακτικό καύσιμο, εκπέμποντας ως 30% λιγότερα αέρια του θερμοκηπίου σε σχέση με τα οχήματα βενζίνης και πετρελαίου. Η καύση του είναι κατά 50% πιο αθόρυβη σε σχέση με τους κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου.


ΚΙΝΗΣΗ ΜΕ ΦΥΣΙΚΟ ΑΕΡΙΟ
Το φυσικό αέριο αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη μορφή πρωτογενούς ενέργειας διεθνώς, καθώς υπερέχει έναντι των αντίστοιχων ενεργειακών μορφών και αποτελεί την κυρίαρχη ενεργειακή επιλογή της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Επιπλέον, θεωρείται το καύσιμο του 21ου αιώνα και συγχρόνως η «γέφυρα» της μετάβασης από τις συμβατικές στις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας.
Στην Ελλάδα, το φυσικό αέριο κατακτά χρόνο με τον χρόνο όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της εναλλακτικής μετακίνησης. Η χρήση του στις μεταφορές είναι γνωστή από το 2001, όταν το αέριο χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά σε λεωφορεία και απορριμματοφόρα. Σήμερα η ΔΕΠΑ τροφοδοτεί με συμπιεσμένο αέριο περισσότερα από 600 λεωφορεία ΟΣΥ και 102
Με κύρια πλεονεκτήματα ότι αποτελεί το πλέον οικονομικό και περιβαλλοντικά φιλικό καύσιμο, αλλά μείζον μειονέκτημα την περιορισμένη τροφοδοσία του (λόγω του μικρού αριθμού πρατηρίων ) το φυσικό αέριο εδραιώνεται πιο δυναμικά στον κλάδο των επαγγελματικών στόλων, των ημιφορτηγών και των φορτηγών.

 

Υποκατηγορίες

Βενζινοκίνητα

Βενζινοκίνητα (2)

Οχήματα διπλού καυσίμου που λειτουργούν με φυσικό αέριο ή βενζίνη 

Ποια βενζινοκίνητα αυτοκίνητα μετατρέπονται σε οχήματα διπλού καυσίμου;

  • Οχήματα συμβατικής τεχνολογίας (καρμπυρατέρ)
  • Οχήματα κεντρικού ψεκασμού καυσίμου (μονός ψεκασμός)
  • Οχήματα σειριακού ψεκασμού (πολλαπλός ψεκασμός)
  • Οχήματα εμμέσου ή άμεσου ψεκασμού καυσίμου
  • Οχήματα υβριδικά
  • Οχήματα μικρής – μεγάλης ιπποδύναμης

Διάταξη και θέση βασικών εξαρτημάτων μετατροπής

cngVenzini

Προβολή άρθρων...
Πετρελαιοκίνητα

Πετρελαιοκίνητα (1)

Οχήματα μίγματος φυσικού αερίου και Diesel

Οι κινητήρες μίγματος φυσικού αερίου-πετρελαίου έχουν τα πλεονεκτήματα των κινητήρων Diesel, οι οποίοι είναι πιο αποδοτικοί σε χαμηλά φορτία λόγω των μειωμένων απωλειών στην διαδικασία έγχυσης και καύσης του καυσίμου στους κινητήρες ανάφλεξης με συμπίεση (αυτανάφλεξη).

Το πετρέλαιο αναφλέγεται με συμπίεση και δρα σαν βοηθητική πηγή ανάφλεξης του φυσικού αερίου. Σε χαμηλά φορτία (π.χ. με την μηχανή κοντά στο «ρελαντί») οι κινητήρες με μίγμα αερίου-πετρελαίου λειτουργούν κυρίως ή αποκλειστικά με πετρέλαιο, όμως σε υψηλότερα φορτία χρησιμοποιούν ένα μίγμα των δύο καυσίμων με περίπου 80 έως 90% φυσικό αέριο για πολύ υψηλά φορτία.

Το όχημα ανά πάσα στιγμή μπορεί να επιλέξει για την κίνηση το αρχικό καυσίμο (μόνο Diesel), έτσι δεν περιορίζεται από το δίκτυο των υπαρχόντων σταθμών CNG, ενώ επιπρόσθετα αυξάνεται η αυτονομία του, λόγω του διπλού καυσίμου που χρησιμοποιεί τις δικές του δεξαμενές.

Με την χρήση αυτής της τεχνολογίας, δεν απαιτείται να γίνουν μετατροπές στην μηχανή, αφού η αρχή ανάφλεξης παραμένει η ίδια. Η έγχυση του CNG γίνεται από την πολλαπλή εισαγωγής αέρα, μέσω ακροφυσίων.

Το ποσοστό έγχυσης του CNG και η συμμετοχή του στο μείγμα, υπολογίζεται μέσω της κεντρικής ηλεκτρονικής μονάδας του συστήματος ECU, ανάλογα με τις συνθήκες κίνησης του οχήματος και φτάνει έως 60% , ως μέση τιμή μικτού κύκλου.

Προβολή άρθρων...

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

mapMetamorfosi

Μεταμόρφωση

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Λεωφ. Τατοϊου 89,
Τηλ: 210 2835840
Fax: 211 1838459

mapElliniko

Ελληνικό

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Έναντι Μετρό Ελληνικού
Λεωφ. Βουλιαγμένης 70,
Τηλ/Fax: 210 9626633


Ωράριο λειτουργίας καταστημάτων

Τμήμα Πωλήσεων κατάστημα Μεταμόρφωσης & Ελληνικού
Δευτέρα-Παρασκευή: 8:00-17:00, Σάββατο: 9:00-13:00

Λογιστήριο
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

After Sales Service
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

Δείτε όλους τους τρόπους πληρωμής εδώ cards2018