Αγαπητέ κύριε Ιωαννίδη ,
Το πρόβλημα που αναφέρατε , θα μπορούσε να οφείλεται στην στιγμιαία απώλεια κάποιου βασικού σήματος. Η ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου, λαμβάνει ορισμένα ηλεκτρικά σήματα, τα οποία συμβάλουν στη σωστή λειτουργία,
αλλά και κυρίως στην ασφάλεια του συστήματος.
Τέτοια σήματα είναι :
1. Στροφές του κινητήρα
2. Κεντρική τροφοδοσία ρεύματος
3. Ρεύμα χαμηλής ισχύος, το οποίο διακόπτεται σε περίπτωση ατυχήματος ή άνοιγμα διακόπτη
4. Σήμα θερμοκρασίας πνεύμονα
5. Σήμα θερμοκρασίας και πίεσης αερίου καυσίμου
Σε κάθε περίπτωση , θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε ένα εξειδικευμένο κατάστημα της Αutogas Tsopelogiannis, το οποίo μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα της Μεταμόρφωσης, ή με το υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες , μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα
της εταιρείας μας, www.tsopelogiannisautogas.gr).
vw golf iii
Καλημερα και καλη βδομαδα εχω εδω και 1,5 χρονο στο αμαξι ενα συστημα BRC.Παρατηρησα σημερα ενω ημουν εν κινηση το λαμπακι στον δεικτη (που ειναι πρασινο οταν ειναι σε λειτουργια το γκαζι και κοκκινο οταν δουλευει βενζινη)εγινε κοκκινο ξαφνικα και ξαναγυρισε αμεσως σε πρασινο......χωρις να γινει κατι αλλο....τι μπορει να συμβαινει?Ευχαριστω