Αγαπητέ κύριε Πετσούλα ,
Σύμφωνα με την περιγραφή που μας δώσατε, είναι δύσκολο να επιβεβαιώσουμε την διάγνωση του συνεργείου που συνεργάζεστε. Ενδεχομένως τα σκοτσαρίσματα να οφείλονται σε αστοχία των πολλαπλασιαστών, ωστόσο για να είστε απόλυτα βέβαιος για την αιτία του προβλήματος, θα πρέπει να ελεγχθούν τα παρακάτω:
- Η λειτουργία της μπεκιέρας του συστήματος υγραεριοκίνησης
- Οι σωληνώσεις τροφοδοσίας αερίου καυσίμου
- Η στεγανότητα της πολλαπλής εισαγωγής
- Η σωστή λειτουργία του μειωτήρα και κυρίως να επιβεβαιωθεί ότι θερμαίνεται κατάλληλα
- Η χαρτογράφηση λειτουργίας και οι βασικοί παράμετροι ρύθμισης
- Εάν γίνεται στιγμιαία μεταγωγή του συστήματος εξαιτίας της απώλειας κάποιου βασικού σήματος όπως: ρεύμα διακόπτη, στροφές κινητήρα, ρεύμα τροφοδοσίας, σώμα, κ.α.
- Η καταλληλότητα τοποθέτησης των σημείων ψεκασμού αερίου στην πολλαπλή εισαγωγής
- Η συνδεσμολογία της πλεξούδας - κακές ενώσεις
- Ο προγραμματισμός του συστήματος υγραεριοκίνησης και οι βασικοί παράμετροι
- Η κατάσταση του αισθητήρα ΜΑΡ
Σε κάθε περίπτωση, θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .
Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημά μας στη Μεταμόρφωση (τηλ. επικοινωνίας, 2102835840) ή με το υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (τηλ. επικοινωνίας, 2109626633 )
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και τα ωράρια λειτουργίας μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας στο www.autogastsopelogiannis.gr.
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας