Q&A Forum

Skoda Octavia 2002 1.8 turbo

Πριν από 4 μήνες εγκατέστησα σύστημα vialle liquidsi στο αυτοκίνητο.Το ένα πρόβλημα είναι ότι από τις πρώτες κιόλας μέρες παρατήρησα ότι όταν το αυτοκίνητο έμενε για πολύ ώρα χωρίς να πάρει μπρος την επόμενη φορά δυσκολευόταν αρκετά και κάποιες φορές δεν έπαιρνε με την πρώτη.Το δεύτερο πρόβλημα είναι το εξής: καθώς πήγαινα με 135km/h (με υγραέριο) το αυτοκίνητο έκανε τέσσερα κοψίματα και μετά από περίπου 100m άναψε και αναβόσβηνε το λαμπάκι μηχανής και το αυτοκίνητο έσβησε.Σταματάω και ενώ προσπαθούσα να βάλω μπρος έπαιρνε αλλά αμέσως έπεφταν οι στροφές και έσβηνε. Τελικά με την τρίτη προσπάθεια κατάφερα να φύγω.Το αυτοκίνητο όμως δεν μπορούσε να κάψει υγραέριο (πήγαινα με βενζίνη) παρεμπιπτόντως το λαμπάκι μηχανής είχε σβήσει.Πάω εκεί που εγκατέστησα το σύστημα υγραερίου συνδέει το διαγνωστικό βλαβών και δεν βγάζει τίποτα και μου λέει ότι θα αλλάξει το καλώδιο από το οποίο παίρνει ρεύμα το σύστημα υγραεριοκίνησης (αρχικά έπαιρνε ρεύμα από τον πολλαπλασιαστή και αφού το άλλαξε πήρε ρεύμα από το μέρος όπου βρίσκονται οι ασφάλειες του αυτοκινήτου).Όταν κινούμε με σταθερή ταχύτητα ή επιταχύνω κάποιες φορές γίνονται κάποια μικρά κοψίματα από τον κινητήρα χωρίς καμία ένδειξη στο καντράν.Τι μπορεί να φταίει για τα προηγούμενα προβλήματα? Επίσης θέλω να ρωτήσω αν χρειάζονται ειδικά μπουζί για την χρήση υγραερίου. Αυτή την στιγμή φοράει τα NGK-PFR6Q μήπως χρειάζεται τα NGK-LPG1 ή τα FR6KI332S της BOSCH που τα προτείνουν για χρήση υγραερίου?

Αγαπητέ, κύριε Δασκαλόπουλε,

Εν συνεχεία της περιγραφής του προβλήματός σας και δεδομένης της πολυπλοκότητας του συστήματος, είναι δύσκολο να προσδιορίσουμε με βεβαιότητα τα αίτια της βλάβης.

Tα "κοψίματα" που παρουσιάζει ο κινητήρας, θα μπορούσαν να οφείλονται στις εξής αιτίες:

1.στο σύστημα ανάφλεξης,
2.σε κακή ρύθμιση του συστήματος υγραεριοκίνησης,
4.σε απώλεια βασικών σημάτων λειτουργίας (όπως στροφές κινητήρα, ρεύμα διακόπτη, κλπ), ή σε λανθασμένη τοποθέτηση των μπεκ αερίου.

Σε όλες τις προαναφερόμενες περιπτώσεις, η αναλογία του μίγματος καυσίμου επηρεάζεται.

Σε περίπτωση ελαττωματικού συστήματος ανάφλεξης (μπουζί, μπουζοκαλώδια, πολλαπλασιαστές), παρουσιάζονται συνήθως
συμπτώματα κατά την επιτάχυνση. Η χρήση ειδικών μπουζί, θα μπορούσε να βελτιώσει την λειτουργία του κινητήρα, αλλά αυτό δεν
αποτελεί από μόνο του μέρος της επίλυσης του προβλήματος .

Σε κάθε περίπτωση, θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημά μας στη Μεταμόρφωση (τηλ. επικοινωνίας, 2102835840) ή με το υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (τηλ. επικοινωνίας, 2109626633).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και τα ωράρια λειτουργίας μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας στο www.autogastsopelogiannis.gr

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν  πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

mapMetamorfosi

Μεταμόρφωση

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Λεωφ. Τατοϊου 89,
Τηλ: 210 2835840
Fax: 211 1838459

mapElliniko

Ελληνικό

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Έναντι Μετρό Ελληνικού
Λεωφ. Βουλιαγμένης 70,
Τηλ/Fax: 210 9626633


Ωράριο λειτουργίας καταστημάτων

Τμήμα Πωλήσεων κατάστημα Μεταμόρφωσης & Ελληνικού
Δευτέρα-Παρασκευή: 8:00-17:00, Σάββατο: 9:00-13:00

Λογιστήριο
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

After Sales Service
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

Δείτε όλους τους τρόπους πληρωμής εδώ cards2018