Αγαπητέ κύριε Τάτση,
Σε συνέχεια της επικοινωνίας σας και μετά την περιγραφή του προβλήματος που μας δίνετε, μπορούμε να υποθέσουμε ότι η καθυστέρηση μεταγωγής οφείλεται στην θερμοκρασία πνεύμονα του συστήματος υγραεριοκίνησης .
Σε αυτή την περίπτωση, η μειωμένη ένδειξη θερμοκρασίας θα μπορούσε να είναι πλασματική, εξαιτίας ελαττωματικού αισθητήρα ή πραγματική. Συνάμα αυτό σημαίνει ότι έχουμε μειωμένη θερμοκρασία στον κινητήρα (κολλημένος θερμοστάτης , βουλωμένο κύκλωμα κ.α. ).
Δεδομένης της πολυπλοκότητας του συστήματος και των κανόνων ασφαλείας που πρέπει να εφαρμόζονται, θα σας προτείναμε να επισκεφτείτε κάποιο αδειοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία των αναφερόμενων εξαρτημάτων και του μειωτήρα, να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες και να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος.
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα από τα εξειδικευμένα κέντρα After Sales Service της εταιρείας μας. Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τα καταστήματα, μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα μας, www.tsopelogiannisaftersales.gr .
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας.