Αγαπητέ κύριε Αναστασίου,
Σύμφωνα με το ιστορικό που μας αναφέρετε, ενδέχεται ,κατά τον τελευταίο έλεγχο, το αυτοκίνητο να ρυθμίστηκε με τέτοιο τρόπο, ώστε στο ρελαντί ο κινητήρας να λειτουργεί 100% με βενζίνη.
Το πρόβλημα θα μπορούσε να οφείλεται:
1. Στο σύστημα ανάφλεξης του κινητήρα, μπουζί - μπουζοκαλώδια (εάν υπάρχουν) - πολλαπλασιαστές. Σε αρχικό στάδιο, παρουσιάζεται μόνο κατά την λειτουργία του οχήματος με αέριο καύσιμο, ενώ σταδιακά εμφανίζεται με μικρότερη ένταση, και στην λειτουργία με βενζίνη.
2. Σε αρρύθμιστη ή λερωμένη πεταλούδα γκαζιού
3. Στο σύστημα υγραεριοκίνησης και πιο συγκεκριμένα:
- Σε ελαττωματική μπεκιέρα αερίου καυσίμου
- Σε λανθασμένη αντιστοιχία των μπεκ αερίου
- Σε ελαττωματικό πνεύμονα
- Σε κακή ρύθμιση – χαρτογράφηση (σχετικά με το σβήσιμο του κινητήρα σε χαμηλές στροφές , θα πρέπει να γίνει έλεγχος μήπως υπάρχει πλούσιο μίγμα – μπούκωμα)
Σε κάθε περίπτωση , θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κατάστημα Βορείων Προαστίων στη Μεταμόρφωση, ή με το κατάστημα Νοτίων Προαστίων στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εταιρείας, http://www.tsopelogiannisautogas.gr/ ).
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας.