Αγαπητέ Γιώργο,
Σε συνέχεια της περιγραφής του προβλήματος που αντιμετωπίζετε, θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι ένας βασικός κανόνας για όλα τα συστήματα και τις σωλήνες συστημάτων υγραεριοκίνησης, είναι να παραμενουν καλά τερεωμένες και προστατευμένες από κινητά εξαρτήματα, μακριά θερμά σημεία (τουλάχιστον 10 cm ) και φυσικά να μην τσακίζονται.
Ανεξάρτητα από την αιτία του προβλήματος, είναι απαραίτητο να τροποποιήσετε την διαδρομή της σωλήνας.
Σχετικά με το πρόβλημα του καταλύτη, και εφόσον αυτό εμφανίστηκε στα πρώτα χιλιόμετρα χρήσης του αερίου καυσίμου, θα απέδιδα την δυσλειτουργία σε ελλιπή ρύθμιση του συστήματος.
Δεν θα πρότεινα την διαδικασία ελέγχου των διαφόρων εξαρτημάτων εφόσον το σύστημα υγραεριοκίνησης είναι καινούριο.
Σε κάθε περίπτωση , θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα της Μεταμόρφωσης, ή με το υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας, www.tsopelogiannisautogas.gr ).
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας.