Q&A Forum

OPEL ASTRA G 1,4 με LOVATO

Εχω ενα OPEL ASTRA G 1,4 με περασμενο συστημα LOVATO. Πριν τις γιορτες και ενω κινουμουν μεσα στην πολη με αεριο ενιωσα ενα ρεταρισμα και "βηξιμο" και αναψε η ενδειξη ηλεκτρικων κινητηρα, αφου εκανα reset στην βλαβη αφαιρωντας τους πολους συνεχισα την πορεια μου χωρις καποια ουσιαστικη αλλαγη. επισης το τελευταιο διαστημα ειδικα μετα απο γεμισμα σε κινηση με μεγαλη ταχυτητα στην εθνικη παρατηρησα μετα απο αποτομο πατημα ή αφημα του γκαζιου το συστημα να γυριζει στην βενζινη σαν να τελειωσε το αεριο πατωντας ομως το κουμπι ξαναλειτουργουσε κανονικα, πανω στο τελευταιο ταξιδι και ενω συμφωνα με τα χιλιομετρα που ειχα κανει επρεπε να τελειωνει το αεριο ο δεικτης κολλησε και εδειχνε γεματο, πηγα σε καποιο συνεργειο οπου αντικατασταθηκε η βελονα δεικτης, εγινε προγραμματισμος (οπως μου ειπαν του δεικτη) μετα απο φουλαρισμα γιατι εδειχνε μηδενικη (κοκκινη) ενδειξη και με την ευκαιρια αλλαξα και τα φιλτρα. απο τοτε σε ταξιδι παρατηρησα οτι κινουμενος με 110+ φτανοντας 3700-4000 στροφες με αεριο ο κινητηρας "κραταει" λιγο. τι μπορει να φταιει; χρειαζεται εκ νεου ελεγχος και προγραμματισμος;

Αγαπητέ κύριε Κώστα,

Σε συνέχεια του ερωτήματός σας, θα περιγράψω τα προβλήματα τα οποία αναφέρατε και τις πιθανές αιτίες τους.

Ρετάρισμα κινητήρα

Συνήθως οφείλεται στα εξής :

  • Στο σύστημα ανάφλεξης του κινητήρα (ελαττωματικά μπουζί, μποζοκαλώδια ή πολλαπλασιαστή)
  • Σε ελαττωματική μπεκιέρα αερίου καυσίμου
  • Σε απορύθμιση του συστήματος - φτωχό μίγμα (εντοπίζεται εύκολα δεδομένου ό,τι ο κινητήρας
  • υστερεί σε ιπποδύναμη όταν βρισκεται σε λειτουργία αερίου συγκριτικά με την λειτουργία σε βενζίνη)
  • Σε καύσιμο κακής ποιότητας

Γύρισμα σε λειτουργία βενζίνης

Εάν το γύρισμα συνοδεύεται από ηχητικό σήμα, οφείλεται σε μειωμένη πίεση αερίου και πιθανόν σε μία από τις παρακάτω αιτίες:

  • Βουλωμένα φίλτρα αερίου καυσίμου
  • Βρώμικο η ελαττωματικό αισθητήρα ΜΑΡ
  • Ελαττωματικό πνεύμονα
  • Κολλημένες ηλεκτροβαλβίδες (πιθανόν από σκουριές ή βρωμιές)
  • Τσακισμένη σωλήνα τροφοδοσίας
  • Σε αντίθετη περίπτωση -κατά την οποία το γύρισμα δεν συνοδεύεται από ηχητικό σήμα- η δυσλειτουργία θα μπορούσε να
  • οφείλεται σε κάποια απώλεια σήματος όπως:
  • Αριθμό στροφών κινητήρα
  • Ρεύμα τροφοδοσίας ή διακόπτη
  • Κακή- ελλιπή θέρμανση του πνεύμονα .

Κράτημα κινητήρα στα 110 Km / h

Πιθανότατα οφείλεται σε φτωχό μίγμα αερίου καυσίμου. Προτείνουμε να ελεγχθεί εκ νέου ο προγραμματισμός.

Σε κάθε περίπτωση, θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .

Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημά μας στη Μεταμόρφωση (τηλ. επικοινωνίας: 2102835840) ή με το υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (τηλ. επικοινωνίας: 2109626633 )

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και τα ωράρια λειτουργίας μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας στο www.autogastsopelogiannis.gr.

Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.

Παραμένουμε στην διάθεσή σας

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ

mapMetamorfosi

Μεταμόρφωση

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Λεωφ. Τατοϊου 89,
Τηλ: 210 2835840
Fax: 211 1838459

mapElliniko

Ελληνικό

Εγκαταστάσεις & After Sales Service

Έναντι Μετρό Ελληνικού
Λεωφ. Βουλιαγμένης 70,
Τηλ/Fax: 210 9626633


Ωράριο λειτουργίας καταστημάτων

Τμήμα Πωλήσεων κατάστημα Μεταμόρφωσης & Ελληνικού
Δευτέρα-Παρασκευή: 8:00-17:00, Σάββατο: 9:00-13:00

Λογιστήριο
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

After Sales Service
Δευτέρα-Παρασκευή: 08:00-16:30, Σάββατο: κλειστά

Δείτε όλους τους τρόπους πληρωμής εδώ cards2018