Αγαπητέ κύριε Σαριδάκη,
Όπως ήδη γνωρίζετε, κατά την πρώτη εκκίνηση, ο κρύος κινητήρας παίρνει εμπρός με βενζίνη.
Συμπερασματικά, και εφόσον η αντλία λειτουργεί κανονικά, προτείνεται να ελεγχθεί το σύστημα κρύας εκκίνησης καθώς και το σύστημα βαλβίδων του κινητήρα.
Εναλλακτικά, θα πρέπει να πραγματοποιηθεί έλεγχος στις μπεκιέρες αερίου για πιθανή διαρροή στον χώρο εισαγωγής του κινητήρα. Αυτό μπορεί να επιβεβαιωθεί άμεσα με την παρακάτω διαδικασία:
Το βράδυ, επιστρέφοντας στο χώρο στάθμευσης, γυρίστε την λειτουργία σε καύσιμο βενζίνη και οδηγείστε τουλάχιστον για 10 λεπτά.
Εφόσον το επόμενο πρωί ο κινητήρας ξεκινήσει κανονικά, δηλαδή δεν αντιμετωπίσετε πρόβλημα εκκίνησης, ενδεχομένως το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε να αφορά σε διαρροή υγραερίου στην μπεκιέρα, οπότε και πρέπει να την αντικαταστήσετε.
Σε αντίθετη περίπτωση, και εφόσον το πρόβλημα παραμένει, θα πρέπει να πραγματοποιηθούν περαιτέρω έλεγχοι.
Σε κάθε περίπτωση , θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημα των Βορείων Προαστίων στη Μεταμόρφωση ή με το υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ενημερωθείτε από την ιστοσελίδα της εταιρείας, www.tsopelogiannisautogas.gr).
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας.