Αγαπητέ κύριε Γοβατζιδάκη,
Σε συνέχεια περιγραφής σας, το συμπέρασμα που εξάγουμε είναι ότι το πρόβλημα εμφανίζεται σε λειτουργία βενζίνης και ειδικά στο ξεκίνημα με κρύο κινητήρα.
Με στόχο έναν πρωταρχικό έλεγχο, θα σας πρότεινα να δοκιμάσετε το εξής:
Στο τέλος της ημέρας και πριν σβήσετε τον κινητήρα, γυρίστε την επιλογή λειτουργίας από υγραέριο σε βενζίνη και αφήστε το όχημα να λειτουργήσει για 3-4 λεπτά.
Ακολουθώντας την παραπάνω διαδικασία, μπορούν να προκύψουν τα εξής:
1. Το πρόβλημα παύει να υφίσταται
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να ελεγχθεί η εσωτερική στεγανότητα της μπεκιέρας, καθώς ενδέχεται να υπάρχει εσωτερική διαρροή υγραερίου προς την πολλαπλή, με αποτέλεσμα κατά την κρύα εκκίνηση να έχουμε αστάθεια του κινητήρα Παράλληλα, σε περίπτωση εσωτερικής διαρροής παρατηρείται ότι ο κινητήρας αργεί να ξεκινήσει. Επιπρόσθετα, θα πρέπει να ελεγχθεί και ο χάρτης λειτουργίας του συστήματος υγραεριοκίνησης.
2. Το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται
Σε αυτή την περίπτωση , θα πρότεινα να ελεγχθεί το σύστημα της πεταλούδας, της βαλβίδας ρελαντί και MAF του κινητήρα.
Σε κάθε περίπτωση, θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω διαγνωστικού προγράμματος, είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .
Σε περίπτωση που το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το κεντρικό κατάστημά μας στη Μεταμόρφωση (τηλ. επικοινωνίας, 2102835840) ή με το υποκατάστημά μας στο Ελληνικό (τηλ. επικοινωνίας, 2109626633 ).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την ακριβή διεύθυνση και τα ωράρια λειτουργίας μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα της εταιρείας στο www.autogastsopelogiannis.gr
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας