Αγαπητέ κύριε Μουκίδη,
Σε συνέχεια της περιγραφής του προβλήματος που μας περιγράφετε και με κάθε επιφύλαξη, μπορούμε να υποθέσουμε ότι το πρόβλημα της ατροφίας του κινητήρα και η μεταγωγή σε βενζίνη οφείλεται στην μειωμένη θερμοκρασία πνεύμονα του συστήματος υγραεριοκίνησης ή σε δυσλειτουργία - εσωτερικό ελάττωμα του πνεύμονα.
Αναλυτικότερα, όσον αφορά την περίπτωση της μειωμένης θερμοκρασίας του πνεύμονα, μπορεί να οφείλεται στις εξής περιπτώσεις:
- Κολλημένο θερμοστάτη
- Βουλωμένο κύκλωμα ψύξης
- Ανεπαρκή αντλία κυκλώματος αντιψυκτικού κ.α.
Τα προαναφερόμενα αίτια εμφανίζουν πιο έντονα τα συμπτώματα κατά τις κρύες ημέρες.
Επιπρόσθετα, εάν δεν εντοπισθεί κάποιο από τα προαναφερθείσα αίτια, θα προχωρούσαμε σε λειτουργικό έλεγχο του πνεύμονα .
Δεδομένης της πολυπλοκότητας του συστήματος και των κανόνων ασφαλείας που πρέπει να εφαρμόζονται, θα σας προτείναμε να επισκεφτείτε κάποιο αδειοδοτημένο - εξειδικευμένο συνεργείο, προκειμένου να ελεγχθεί η σωστή λειτουργία των αναφερόμενων εξαρτημάτων και του μειωτήρα, να γίνουν οι αναγκαίες ενέργειες και να εντοπιστεί η αιτία του προβλήματος.
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα απο τα εξειδικευμένα κέντρα After Sales Service της εταιρείας μας. Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με τα καταστήματα, μπορείτε να ενημερωθείτε από την επίσημη ιστοσελίδα μας, www.tsopelogiannisaftersales.gr .
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν
πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκαταστάτη ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας.