Aγαπητέ κύριε Τζίρο,
Το πρόβλημα το οποίο περιγράφετε θα μπορούσε να οφείλεται στις παρακάτω αιτίες:
1. Στο σύστημα ανάφλεξης του κινητήρα: Μπουζί - μπουζοκαλώδια (εάν υπάρχουν) - πολλαπλασιαστές. Σε αρχικό στάδιο, το πρόβλημα παρουσιάζεται μόνο κατά την λειτουργία του οχήματος με αέριο καύσιμο, ενώ σταδιακά, εμφανίζεται με μικρότερη ένταση και στη λειτουργία με βενζίνη.
2. Σε αρρύθμιστη η λερωμένη πεταλούδα γκαζιού
3. Σε εισροή αέρα από κάποιο σημείο της πολλαπλής εισαγωγής ή σωλήνα υποπίεσης
4. Στο σύστημα υγραεριοκίνησης και συγκεκριμένα :
- Σε ελαττωματική μπεκιέρα αερίου καυσίμου
- Σε ελαττωματικό πνεύμονα
- Σε ελλιπή θέρμανση του πνεύμονα
- Σε απορύθμιση του συστήματος υγραεριοκίνησης
- Σε κακή ρύθμιση – χαρτογράφηση
Σε κάθε περίπτωση, θα σας συμβουλεύαμε να επισκεφτείτε κάποιο εξειδικευμένο - αδειοδοτημένο συνεργείο, το οποίο μέσω του διαγνωστικού προγράμματος είναι σε θέση να εντοπίσει με ακρίβεια τα αίτια και να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθωτικές ενέργειες .
Εφόσον το επιθυμείτε, μπορείτε να επικοινωνήσετε με ένα κατάστημά μας ή να επισκεφθείτε την επίσημη ιστοσελίδα μας στο Υγραεριοκίνηση Tsopelogiannis για περισσότερες πληροφορίες.
Τα παραπάνω αφορούν καθαρά θεωρητική προσέγγιση του προβλήματος και δεν έχουν σκοπό να υποδείξουν πιθανή κακοτεχνία εκ μέρους του εγκατάσταση ή ελάττωμα συστήματος εκ μέρους του προμηθευτή.
Παραμένουμε στην διάθεσή σας,
Νίκος Ταντίνακης
Τεχνικός Διευθυντής
Autogas Tsopelogiannis